اخبار

برنامه اوپو برای تلفن‌های ویژه سلفی

برنامه اوپو برای تلفن‌های ویژه سلفی

اوپو

شرکت اوپو با توجه به تحلیلی که از بازار تلفن‌های همراه هوشمند به عمل‌آورده است، تمرکز خود را بر روی عرضه همراه‌های ویژه‌ای برای عکس‌برداری با کیفیت بالا گذاشته است. در این میان سری سلفی حرفه‌ای شرکت با استقبال مناسبی از سوی خریداران روبرو شده است.

به‌تازگی این شرکت دعوت‌نامه برنامه رونمایی از تلفن‌های همراه اف ۳ و اف ۳ پلاس را به انتشار گذاشته است. این برنامه که در تاریخ ۲۳ ماه مارس سال میلادی جاری برگزار می‌شود و قرار است تا تلفن‌های همراه هوشمند یاد شده را به‌صورت رسمی در طی برگزاری آن معرفی شوند. با این حال انتظار می‌رود تا قبل از رونمایی رسمی از این دو تلفن همراه، اطلاعاتی درباره مشخصات آن‌ها به کاربران داده شود.

چند روز قبل تبلیغات غیر رسمی این دو تلفن همراه در کشور فیلیپین منتشر شد و به نظر می‌رسد که این کشور اولین کشور دریافت کننده این دو تلفن همراه در بازار تلفن‌های همراه هوشمند خود باشد. لازم به ذکر است که کمپانی اوپو و تلفن‌های همراه هوشمند آن یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود برای کاربران علاقه‌مند به سلفی در بازار آسیا به‌حساب می‌آید. با این حال انتظار می‌رود که این شرکت به‌زودی از مرز بازارهای آسیا فراتر رفته و تلفن‌های همراه خود را به‌صورت جهانی عرضه کند.

اما درباره مشخصات این تلفن همراه تا کنون اطلاعات دقیقی به رسانه‌ها راه نیافته است و تنها اطلاعات ارائه شده توسط اوپو درباره این دو تلفن همراه، وجود دوربین جلوی دوقلو در این مدل است. با این حال، احتمال این وجود دارد که تنها تلفن همراه اف ۳ پلاس مجهز به دوربین جلوی دوقلو باشد و اف ۳ پلاس تنها با یک دوربین جلو ارائه شود؛ اما باید به یاد داشت که تمامی اطلاعات یاد شده فقط حدس و گمان‌های صورت گرفته درباره این دو تلفن همراه هوشمند هستند که ممکن است با واقعیت فاصله بسیار زیادی داشته باشند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا