اخبار

برنامه سامسونگ برای عرضه یک پرچم‌دار دیگر در سال جاری

برنامه سامسونگ برای عرضه یک پرچم‌دار دیگر در سال جاری

پرچمدار بعدی سامسونگ

کمپانی سامسونگ به‌تازگی درامدهای خود را در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی منتشر کرده است. آنچه در این جدول درآمدی مشهود است این است که تاکید بیش‌ازحد این شرکت بر روی گلکسی نوت ۷ به دلیل نداشتن پرچم‌داری دیگر برای عرضه در بازار موجب کاهش درآمدهای این کمپانی در زمینه فروش تلفن‌های همراه هوشمند شده است.

با این حال این امر را می‌توان تجربه‌ای بسیار خوب برای غول آسیایی به‌حساب آورد زیرا این کمپانی قصد دارد تا با کاهش تمرکز صددرصدی فروش خود بر روی پرچم‌دارانی نظیر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از وقوع دوباره این کاهش درامد جلوگیری کند. همین امر نیز خود نشان دهنده مهر تائیدی است که سامسونگ به پرچم‌دار دیگر خود زده و قرار است تا آن را در نیمه دوم سال میلادی جاری به بازار عرضه کند.

سامسونگ معمولا گلکسی نوت‌های جدید را در نیمه دوم سال عرضه می‌کند و این کار را در چند سال گذشته تکرار کرده است و با این حال، سال گذشته احتمالاتی از طرف بنگاه‌های تحلیلی ایجاد شده بود که بر اساس آن‌ها ممکن بود این شرکت بخواهد به‌طورکلی خط تولید سری گلکسی نوت را کنسل کند.

با این حال بر اساس اخبار جدید به نظر می‌رسد که این شرکت فعلا قصد انجام چنین کاری را ندارد و سامسونگ پیش از این نیز اعلام کرد که خط تولید سری گلکسی نوت به هیچ عنوان اغوا نخواهد شد و سری جدید آن نیز در سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار خواهد شد. بر همین اساس نیز اظهارات و آمار فروش این کمپانی نیز خود گواهی بر روی ادامه خط تولید این سری محبوب از تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ است. به این ترتیب باید در نیمه دوم سال میلادی جاری در انتظار این پرچم‌دار جدید سامسونگ باشیم. البته انتظار می‌رود که اطلاعات دقیق‌تری درباره این پرچم‌دار در آینده‌ای نه‌چندان دور به ما ارائه گردند.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا