اخبار

برنامه ویژه موتورولا برای همراه‌های هوشمند ارزان‌قیمت

برنامه ویژه موتورولا برای همراه‌های هوشمند ارزان‌قیمت

همراه های ارزان موتورولاکمپانی موتورولا در طی یک اعلان نه‌چندان با سابقه دو دستگاه جدید و البته مقرون‌به‌صرفه را به بازار معرفی کرد. این دو دستگاه که موتو سی و موتو سی پلاس نام دارند برای اولین بار در بهار امسال در انگلستان و چندین کشور در سراسر اروپا به فروش خواهند رسید. در انگلستان مشتریان احتمالی قادر خواهند بود تا تلفن همراه هوشمند موتو سی را از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اپراتورهایی مانند Tesco، Carphone و O2 در اختیار داشته باشند. این در حالی است که موتو سی پلاس تنها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای Argos در دسترس خواهد بود. البته طبیعاتا هر دوی این دو تلفن‌های همراه هوشمند توسط خود موتورولا به فروش خواهند رسید.

موتورولا هم‌اکنون تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه و البته بسیار محبوب موتو جی ۵ را در اختیار دارد که قیمت آن نزدیک به ۱۶۰ دلار است. با این حال موتورولا قصد دارد تا مشتریانی که قصد پرداخت این رقم را ندارند نیز راضی نگه داشته و تلفن همراه هوشمند موتو سی را با قیمت ۸۹٫۹۹ دلار به آن‌ها ارائه کند.

از مشخصات موتورولا موتو سی صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن پایین ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل است. همچنین پردازنده آن نیز هشت هسته‌ای ۱٫۱ با ۱ گیگابایت رم خواهد بود. میزان حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت بوده که قابلیت ارتقا ندارد. همچنین یک باتری ۲۳۵۰ آمپرساعتی نیز از این دستگاه پشتیبانی می‌کند. هر چند قدرت این باتری بسیار زیاد نیست اما به‌راحتی می‌تواند از پس این پردازنده و این صفحه نمایش بربیاید.

دوربین پشتی این دستگاه نیز ۵ مگاپیکسلی است و دوربینی ۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه تعبیه شده است. این دستگاه بر روی آخرین اندروید موجود یعنی اندروید نوقا راه‌اندازی خواهد شد و از فناوری ۴G نیز پشتیبانی می‌کند. رنگ‌های موجود برای موتورولا موتو سی آلبالویی متالیک، طلایی و سیاه درخشان است.

همچنین در کنار این دستگاه موتورولا موتو سی پلاس قرار می‌گیرد که بر اساس گفته‌های موتورولا دارای صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر، باتری قوی‌تر و دوربین پیشرفته‌تر است. البته هنوز اطلاعات دقیق و کاملی از سخت‌افزار این تلفن همراه هوشمند در دسترس نیست. قیمت حدودی این دستگاه ۱۰۹٫۹۹ دلار تخمین زده شده است.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا