اخبار

گلکسی A6 و A6 پلاس هر سه ماه یکبار بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند

تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیاز به برخی بروزسانی‌های نرم افزاری دارند که البته گاهی کمپانی‌ها چندان توجه زیادی به این موضوع نمی‌کنند. اخیرا سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد برای دو محصول گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس هر سه ماه یکبار بروزرسانی امنیتی منتشر کند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
بر اساس ادعای سامسونگ، محصولات جدید این شرکت در سری گلکسی A6 هر سه ماه یکبار بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. سری گلکسی A در واقع محصولات پایین رده کمپانی سامسونگ هستند و بنابر صفحه پشتیبانی این شرکت کره جنوبی که اخیرا تغییر کرده است، قرار شده تا دو محصول جدید از این سری نیز در برنامه بروزرسانی سامسونگ قرار بگیرند.

مطالب مرتبط

سامسونگ برای پرچم‌داران سری گلکسی S و گلکسی نوت بروزرسانی‌های امنیتی را به صورت ماهانه منتشر می‌کند. البته محصولات محبوبی در بین میان‌رده‌های سامسونگ نیز این بروزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند که از این جمله می‌توان به گلکسی (A5 (2016، گلکسی (A5 (2019 و گلکسی (A8 (2018 اشاره کرد. اما دستگاه‌های اقتصادی و تلفن‌های هوشمندی که محبوبیت کمتری در بین کاربران دارند هر سه ماه یک بار بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند که اکنون بر اساس ادعای سامسونگ، دو محصول جدید نیز به این لیست اضافه شده است. کاربران گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس از این پس می‌توانند هر سه ماه یکبار، منتظر دریافت بروزرسانی امنیتی برای دستگاهشان باشند.
خبر خوب دیگر به کاربران سامسونگ این است که محصولات جدید این کمپانی که با اندروید ۸.۰ تحت عنوان Oreo روانه بازار شدند قرار است بزودی به اندروید P آپدیت شوند. حتی گفته می‌شود اگر فروش این محصولات چشمگیر باشد، ممکن است که در سال ۲۰۱۹، اندروید Q را نیز دریافت کنند.
 


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا