اخبار

بروزرسانی جدید بلک بری KeyOne ، آن را برای دریافت اندروید Oreo آماده می‌کند

بلک بری KeyOne سال گذشته به عنوان یکی از تلفن‌های هوشمندی اندرویدی بلک بری معرفی شد. حال برخی از کاربران این تلفن هوشمند یک بروزرسانی جدید را با حجم ۱۷ مگابایت دریافت کرده‌اند. گفته می‌شود این بروزرسانی، دستگاه مذکور را برای آپدیت شدن به اندروید Oreo آماده می‌کند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
بلک بری Key2 چندی پیش معرفی شد و ما نیز در موبایلستان به بررسی تخصصی آن پرداختیم که می‌توانید مقاله مربوط به آن را از طریق لینک‌های زیر بخوانید. این محصول دارای برخی ارتقاها نسبت به نمونه سال قبل خود با نام بلک بری KeyOne است. از جمله پیشرفت‌های Key2 می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ اشاره کرد. دکمه‌های کیبورد فیزیکی QWERTY این محصول ۲۰ درصد بالاتر آمده‌اند و دستگاه از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. لازم به ذکر است که KeyOne به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز بود.

مطالب مرتبط:

با وجود اینکه معلوم نیست بلک بری Key2 چه زمانی به صورت جهانی عرضه خواهد شد، اما بلک بری برای محصول سال قبل خود پیشنهاد‌های فروش شگفت انگیزی قرار می‌دهد که آخرین مورد آن‌ها فروش نسخه Black Edition از این تلفن هوشمند بود که از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشت.
بلک بری KeyOne
حال کاربران بلک بری KeyOne در سرتاسر جهان گزارش می‌کنند که یک بروزرسانی برای دستگاه آن‌ها منتشر شده است. این آپدیت که ABA676 نامیده می‌شود، ۱۷ مگابایت حجم دارد. Rogers که یک اپراتور کانادایی است مدعی شده که این بروزرسانی، دستگاه مذکور را برای دریافت اندروید Oreo آماده می‌کند. با وجود اینکه برخی از کاربران در زمان بروزرسانی دستگاه خود یک خطا دریافت کرده‌اند، اما با وجود این خطا، آپدیت نرم افزاری دستگاه به درستی انجام شده است.
بر اساس آنچه که کاربران KeyOne گزارش کرده‌اند، این بروزرسانی برای مشترکان AT&T در آمریکا و مشترکان Rogers و Telus در کانادا منتشر شده است. اگر شما نیز از بلک بری KeyOne استفاده می‌کنید و بروزرسانی جدید را دریافت کرده‌اید، این موضوع را از طریق بخش دیدگاه‌ها به ما و کاربران موبایلستان اطلاع دهید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا