اخبار

مشخصات بلک بری Key2 فاش شد

بلک بری Key2 نام محصولی است که به‌زودی معرفی خواهد شد و اکنون شاهد انتشار اطلاعات زیادی در خصوص این تلفن هوشمند هستیم. این اطلاعات توسط Evan Blass فاش شده‌اند. همراه موبایلستان باشید تا با بلک بری Key2 بیشتر آشنا شویم.
Key2 نام محصولی است که انتظار می‌رود به‌زودی توسط کمپانی بلک‌بری معرفی شود. تاکنون اخبار و شایعات زیادی را در خصوص این تلفن هوشمند شاهد بودیم. چندی پیش نیز Evan Blass تصاویری از رندر‌های این محصول را منتشر کرد. حال اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند فاش شده است. بر اساس آنچه که در لیست منتشر شده از مشخصات Key2 می‌‌توان پی برد، این تلفن هوشمند دارای سخت افزار قدرتمندی خواهد بود و پردازنده آن نیز نسبت به نسخه سال قبل بهبود‌های زیادی را به خود دیده است.

مطالب مرتبط:

بلک‌بری در محصول قبلی خود با نام KeyOne یک پردازنده پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ استفاده کرده بود که اکنون این پردازنده جای خود را در Key2 به اسنپ دراگون ۶۶۰ داده است که هشت هسته‌ای است. این پردازنده در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه خواهد کرد. این میزان از حافظه رم برای چنین محصولی قابل احترام است. اگر ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای شما کافی نیست، امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی microSD نیز وجود دارد.
بلک بری Key2
بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تلفن هوشمند از نمایشگر ۴.۵ استفاده خواهد کرد که وضوح ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند و نسبت تصویر ۳:۲ را دارد. همانند نسخه قبلی، در این محصول نیز شاهد کیبورد فیزیکی QWERTY هستیم. نکته جالب در خصوص Key2 مربوط به سنسور اثر انگشت آن است که در داخل دکمه Space ادغام شده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند ۸ مگاپیکسلی است و دوربین پشتی این محصول ارتقا چشمگیری را به خود دیده است. نسخه سال گذشته با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.0 روانه بازار شده بود اما امسال بلک‌بری در محصول جدید خود از یک دوربین دوگانه استفاده کرده است که سنسور اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8 است و دوربین دوم آن نیز از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.6 بهره می‌برد. این دوربین‌ها می‌توانند ویدیوهایی با وضوح ۴K و ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. یک فلاش دوگانه LED نیز در کنار ماژول دوربین این تلفن هوشمند قرار گرفته است.
بلک بری Key2 به صورت پیش فرض از نسخه ۸.۱ از اندروید Oreo بهره می‌برد و مجهز به یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. دستگاه مذکور به بلوتوث ۵.۰ و پورت USB Type-C مجهز شده است. در حال حاضر برخی از کمپانی‌های تولید کننده تلفن هوشمند، جک ۳.۵ میلی متری صدا را از دستگاه‌های خود حذف می‌کنند، اما خوشبختانه این جک همچنان در بلک بری Key2 وجود خواهد داشت و در بالای دستگاه قرار خواهد گرفت.
Evan Blass در اکانت توئیتر خود اعلام کرده است که بلک بری Key2 با قیمت ۶۴۹ دلار در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. مشتریان اروپایی، این محصول را با قیمت ۶۴۹ یورو خواهند خرید و همین محصول در انگلستان و کانادا با قیمت‌های ۵۷۹ پوند و ۸۲۹ دلار کانادا به فروش خواهد رسید. نظر شما در خصوص بلک‌بری Key2 چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا