آموزش فلشمعرفی بهترین‌ها

بهترین بازی های اندروید در سال ۲۰۲۲

امروزه گوشی های هوشمند تبدیل به دستگاه های چند کاره ای شده اند که بیشتر نیازهای افراد را برطرف می کنند به گونه ای که برای کارهای متفاوت چون تماس، عکاسی، بازی و… نیاز نیست دستگاه های متفاوتی را با خود همراه کنید بلکه تنها نیاز است که گوشی هوشمندتان همراهتان باشد. همانطور که می دانید یکی دیگر از کارایی های این دستگاه ها، بازی و سرگرمی است. به همین منظور تصمیم گرفتیم که یک مقاله از بهترین بازی های اندروید در سال ۲۰۲۲ تهیه کنیم.

تنوع بالای بازی های موجود در Play Store موجب شده است که شما با هر سلیقه ای که دارید بتوانید یک بازی بسیار خوب که مناسب شما است را پیدا کنید. نسبت به سیلقه شما این بازی ها می توانند بازی هایی چون پازل، تیر اندازی، ماشینی و… باشند در هر صورت Play Store شما را ناامید نخواهد کرد.

در این مقاله دسته های گوناگونی از بازی های اندروید تهیه کردیم تا پیدا کردن بازی مد نظرتان از میان بهترین بازی ها بسیار آسان تر شود. به طور کلی در این مقاله با دسته هایی چون بازی های اجتماعی، پازل، نقش آفرینی، مسابقه ای، تیراندازی و… روبرو خواهید شد.

یک بازی خوب می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند و یک وسیله خوب برای پر کردن اوقات فراغت شما باشد. در نتیجه می توان گفت که داشتن حداقل یک بازی خوب در گوشی همراهتان جزو بایدها به حساب می آید.

لازم به ذکر است که بسیاری از بازی های خوب اندروید را شما می توانید به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید.

 

بهترین بازی های اندروید: بازی های اجتماعی

این بازی ها را شما می توانید به صورت چند نفره و همراه با دوستان، خانواده و یا افراد غریبه به صورت آنلاین بازی کنید. همین مسئله یکی از اصلی ترین جذابیت های این بازی هاست و یه انتخاب خوب برای دورهمی ها می تواند باشد.

 

Among Us

همانطور که می دانید بازی Among Us در یک مدت زمان کم به سرعت توانست معروف شود و طرفداران زیادی پیدا کند. نام این بازی را مدتی است تقریبا در همه جا و از هر کسی می شنویم. به طور کلی می توان گفت که این بازی بیشتر درباره فریب و نیرنگ است.

در این بازی ۵ تا ۱۰ بازیکن دور هم جمع می شوند و وظایفی را در فضا انجام می دهند. یک دغل باز (imposter) نیز در میان بازیکنان وجود خواهد داشت که این خائن وظایفی متفاوت با باقی افراد گروه دارد. ممکن است شما باشید و یا هر کس دیگری ولی در صورتی که شما نیستید بهتر است که خیلی مواظب باشید.

در این بازی باید افراد گروه سعی کنند تا زنده بمانند و نگذارند که  imposter آن ها را به قتل برساند. اگر imposter خیلی خوب و حرفه ای باشد حتی ممکن است در میان گروه اختلاف بیندازد و کاری بکند که آن ها به یک دیگر شک بکنند.

به طور کلی این بازی یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که در گذراندن اوقات فراقت می تواند به شما کمک  بزرگی بکند.

 

Ticket to Ride

بازی Ticket to Ride برگرفته شده از از همان بازی معروف و محبوب رو میزی است که با همین نام می شناسید. این بازی به شما این امکان را می دهد تا با ۵ بازیکن در آن بازی کنید.

این بازی خیلی خوب طراحی شده و به خوبی می توان قدرت تکنولوژی را در آن دید. در این بازی می توان با سرعت و به راحتی در آن بازی کنید و لذت ببرید.

با استفاده از این بازی می توانید در جمع های خانوادگی و دوستان و یا حتی غریبه ها بازی کنید و اوقات فراغت خود را بگذرانید. به طور کلی Ticket to Ride یک تجربه جذاب در کنار رقابت سالم را برای شما فراهم می کند.

 

Triple Agent

این بازی بسیار شبیه به بازی Among Us است که کمی پیش به آن اشاره کردیم. در واقع می توان گفت که بازی Triple Agent نیز بیشتر در مورد حقه و نیزنگ زدن است.

در این بازی دو گروه وجود دارد که وظیفه یکی از آن ها این است که میان تیم مقابل تفرقه بیندازد. افراد باید سعی کنند که در این بازی گول نخورند چرا که تصمیمات شما می تواند عواقبی داشته باشد.

این بازی در یک دستگاه، بازی می شود و قوانین بازی در حین بازی توضیح داده می شود. در واقع یک بازی خوب دیگر برای جمع ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه است.

 

Who Can’t Draw

بازی Who Can’t Draw یک نسخه مدرن و امروزی از Pictionary است که در گوشی های اندروید موجود است.

طریقه بازی این گونه است که نفر اول یک کلمه دریافت خواهد کرد پس از آن باید سعی کند به بهترین شکل ممکن آن را بکشد. سپس گوشی را باید به نفر بعدی بدهد. نفر دووم نیز تنها ۱۵ ثانیه برای کپی کردن و دوباره کشیدن آن دارد. پس از اینکه زمان به پایان رسید او نیز باید گوشی را به نفر بعدی بدهد.

به همین ترتیب افراد پیش خواهند رفت تا اینکه نفر آخر براساس تصویری که یک نفر مانده به آخر کشیده است باید حدس بزند که آن کلمه چیست.

این برنامه یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های اندروید است که به صورت دسته جمعی می توانید بازی کنید.

 

بهترین بازی های اندروید: بازی های تیراندازی

بازی های تیر اندازی جزو بازی هایی هستند که در میان کاربران اندروید بسیار محبوب هستند. این بازی ها چیزهایی چون قابلیت تصمیم گیری و نشانه گیری شما را به چالش می کشند و بسیار سرگرم کننده هستند.

 

Call of Duty: Mobile

زمانی که خبر بازی Call of Duty: Mobile منتشر شد کمی مردم به آن بد بین بودند اما همین که این بازی منتشر شد و کاربران اندروید شروع به بازی با آن کردند تمام این شک و تردید ها رفع شد و این بازی تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های اندروید شد.

بازی Call of Duty: Mobile یک بازی خیلی عالی برای تیراندازی است که در آن با تعداد زیادی اسلحه روبرو می شوید که می توانید از آن ها استفاده کنید. حتی لمس و تنظیمات و.. این بازی نیز بسیار خوب عمل می کنند.

لازم به ذکر است که شما در این برنامه حتی می توانید از میان حالت های بازی که در دسترس شما قرار می گیرند انتخاب کنید. برای مثال شما می توانید Death Match، Battle Royale و… را انتخاب کنید و بازی کنید.

البته یکی دیگر از خوبی های این بازی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد این است که تا حد زیادی می توانید در آن شخصی سازی های مورد نظر خود را انجام دهید.

در میان بازی های اندروید که شما می توانید به صورت رایگان استفاده کنید بدون شک Call of Duty: Mobile بهترین بازی موجود در این لیست است.

 

Doom و  Doom II

این بازی ها یکی از قدیمی ترین بازی ها در میان دسته بندی بازی های تیراندازی هستند. آغاز کار بازی های Doom و  Doom II چندان خوب نبود و ایرادات زیادی داشتند اما همین که برخی از ایرادات آن را برطرف کردند توانست به وضعیت خوبی برسد و برای مدت زیادی در میان بازی ها تیر اندازی باقی بماند.

در حالی که از این سبک بازی های به نسبت قدیمی برای تیر اندازی خوشتان می آید این دو بازی می توانند گزینه های خوبی برای شما باشند.

 

PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile نیز همانند بازی Call of Duty یک نسخه اندروید برای گوشی را منتشر کرد که خوشبختانه بسیار موفق بود و توانست طرفداران زیادی پیدا کند.

بازی PUBG Mobile نیز یک بازی تحسین برانگیز دیگر است که به شما امکان انجام کارهای زیادی را می دهد و در آن حالت های متفاوتی روبرو خواهید شد که می توانید نسبت به سلیقه خود انتخاب کنید.

علی رغم وجود Call of Duty: Mobile، بازی PUBG Mobile به لطف بازیکن های زیاد و به روزرسانی های مداوم، یکی از بهترین بازی های اندروید است.

 

بهترین بازی های اندروید: بازی های پازل

بازی های پازل یکی دیگر از دسته های محبوب بازی های اندروید هستند. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت پازل ها در دسترس بودن آن ها است. این که هر کسی در هر کجا و با هر زبانی می تواند بازی کند و لذت ببرد.

البته همین بازی های پازل نیز انواع مختلفی دارند که در ادامه به چند تا از بهترین ها اشاره خواهیم کرد.

 

Bridge Constructer Portal

چندین بازی Bridge Constructer وجود دارد اما نسخه Portal آن بهتر از بقیه است و توانسته جزو بهترین بازی های اندروید بشود. در این بازی شما با قوانین فیزیک مقابله خواهید کرد.

هدف در بازی یکسان باقی می ماند و آن این است که باید سعی کنید یک پل بسازید تا وسیله از نقطه A به سلامت به نقطه B برود.

البته زمانی که شروع به بازی کنید می بینید که حرف زدن در مورد آن بسیار آسان تر از انجام دادن آن است. در Bridge Constructer Portal شما با برخی موانع مواجه خواهید شد و باید کارتان را با در نظر گرفتن تمام آن ها انجام دهید.

برای مثال در این بازی شما باید گرانش زمین و Portal هایی که سر راهتان قرار می گیرد را در نظر بگیرید تا به هدفتان برسید.

 

Donut County

بازی Donut County در واقع یک بازی آرامش بخش است که در آن شما وظیفه دارید تا آن جا که می توانید در یک شهر کوچک اشفتگی و هرج و مرج به بار بیاورید.

شما در این بازی بر روی زمین یک حفره ایجاد می کنید که تمام وسایل موجود در سطح را به داخل می کشد و هر چقدر این حفره بزرگ تر می شود وسایل بیشتری وارد آن می شود تا جایی که ساختمان و تمام وسایل به عمق وارد می شوند. به زبان دیگر شما تا جایی که امکان دارد باید خرابی به بار بیاورید.

ممکن است وقتی این را می خوانید به این فکر کنید که بیشتر شبیه به یک بازی استرس زا و مضطرب کننده است اما این طور نیست. بلکه گرافیک جذاب و ساده این بازی یک محیط آرامش بخش را برای این بازی به ارمغان آورده است.

البته که این بازی کمی داستان نیز دارد و وارد کردن کل شهر در حفره نیز عواقبی خواهد داشت. این بازی انقدر جذاب است که تا یکی دوساعت می تواند شما را به خوبی سرگرم کند.

 

The Eyes of Ara

در صورتی که شما بازی های قدیمی چون Myst و Riven را دوست دارید به احتمال زیاد بازی The Eyes of Ara را نیز دوست خواهید داشت و حتی ممکن است تبدیل به یکی از بازی های مورد علاقه شما بشود.

این بازی یک بازی ماجرایی پازلی است که با محیط جذاب خود علاقه شما را به دنبال کردن و فهمیدن ادامه بازی بر می انگیزد.

بعضی از پازل های موجود در این بازی خیلی متفاوت هستند و گنج هایی که پیدا می کند شما را مجبور به ادامه بازی می کنند. البته که حس زیبایی که کامل کردن و انجام دادن یک پازل به شما می دهد را نیز نباید فراموش کنید.

به طور خلاصه بازی The Eyes of Ara یک بازی عالی است که در آن تمام چیزی را که از بازی های Myst و Riven دوست دارید را ورداشته و وارد گوشی کرده اند.

 

Monument Valley 2

نمی توان در مورد بهترین بازی های پازل گوشی صحبت کرد و چیزی از بازی Monument Valley 2 نگفت. در این بازی برای حل کردن مشکلات باید متفاوت فکر کنید. در واقع باید دیگاه خود را تغییر دهید تا به هدفتان برسید. این بازی بسیار متفاوت و منحصر به فرد است.

طراحی جذاب و زیبای این برنامه ها در کنار داستان گویی ساده آن ها، دو بازی Monument Valley و Monument Valley 2 را تبدیل به دو بازی بسیار جذاب کرده است. جذابیت این بازی کاری می کند که حین بازی دوست دارید به حل کردن پازل ها ادامه دهیم و هربار که یک پازل را حل می کنید درمورد پازل های بعدی کنجکاو هستید.ما هر دو این بازی ها را به شدت توصیه می کنیم.

 

The Room: Old Sins

سری بازی های The Room از بهترین بازی های پازل اندروید هستند که ارزش زمان و پولی را که صرف آن می کنید بدون شک دارند.

بهترین بازی موجود در این سری بازی، بازی The Room: Old Sins است که در آن پازل های پیچیده و پرونده یک فرد گم شده را حل می کنید.

این بازی سرگرم کننده با موسیقی و فضای اضطراب آور یک تجربه جالب و هیجان انگیز را برای شما فراهم میکند.

 

Thumper: Pocket Edition

اکثر بازی های پازلی که تا کنون به آن ها پرداختیم فضای به نسبت آرام و تسکین دهنده دارند اما این بازی کمی با آن ها فرق دارد و یک بازی با سرعت بالا و پر هرج و مرج است. در این بازی باید خیلی با سرعت بالا حرکت کنید و رفلکس و عکس العمل خوبی داشته باشید .

اگر از چنین بازی هایی خوشتان می آید و بازی های آرام و تسکین دهنده به نظرتان کسل کننده می آیند برنامه Thumper: Pocket Edition یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

نمی توان گفت که این بازی یکی از آن بازی های ساده و آسان است اما بدون شک بسیار سرگرم کننده است . علاوه بر تمام این ها یک حالت جدید به بازی اضافه شده است که در آن همه چیز شدید تر و سخت تر می شود.

 

Vectronom

بازی Vectronom هم یک بازی پازلی همراه با موسیقی است. این بازی برخلاف بازی Thumper که در آن بی نظمی و هرج و مرج را به شدت می بینم این بازی این طور نیست.

در این بازی در هر مرحله شما با چالش های مختلفی روبرو می شوید که باید به آن ها غلبه کنید و خودتان را وفق بدهید تا موفق شوید. هر کدام از این مراحل تم های مخصوص به خود دارند تا شما را جذب و هیجان زده بکنند.

در صورتی که چنین بازی هایی مطابق با سلیقه شما هستند بازی Vectronom یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما هستند.

 

بهترین بازی های اندروید: بازی های پلتفرم

بازی های پلتفرمر برای سالیان سال است که با تکیه بر گرافیک ۲D به جای گرافیک ۳D در میان طرفداران وجود دارند.

حال پس از مدت ها این بازی های پلفرمی بسیار با قدرت بازگشته اند. در ادامه می خواهیم به تعدادی از بهترین بازی های پلتفرم اشاره کنیم که می توانید در گوشی های اندروید بازی کنید.

 

Castlevania: Symphony of the Night

بازی محشر Castlevania: Symphony of the Night، بدون شک یکی از بهترین بازی های اندروید موجود در حال حاضر است. این بازی خیلی خوب در اندروید کار می کند و از همه مهم تر این که در آن از دسته بازی نیز پشتیبانی می شود.

این یک نسخه کامل از Castlevania است که ویژگی های خوب نسخه های قبلی را نیز در آن می توانید ببینید. وارد قلعه دراکولا بشوید و ببینید که چه چیزی در انتظار شما است.

در واقع این بازی نیز همانند دو بازی Doom و  Doom II یک نوستالژی جذاب است و می تواند یک گزینه خیلی خوب برای افرادی باشد که می خواهند دوباره با بازی های قدیمی بازی کنند.

البته لازم به ذکر است که این بازی به خودی خود نیز یک بازی خیلی خوب است و دانلود آن توصیه می شود.

 

Dead Cells

بازی Dead Cells در حالت عادی یک بازی اسان است که در ان به راحتی می توانید پیشرفت کنید اما یک نکته وجود دارد ان هم این است که هر بار که در این بازی می میرید به اول بازی فرستاده کی شوید تا دوباره بازی کنید.

کم کم طی بازی متوجه می شوید که بازی هربار که ظروع می کنید مطفاوت است تا چالش بر انگیز باقی بماند. همچنین در این بازی می بینیم که جایزه ها و… مجود در بازی شما را برای ادامه بازی مشتاق تر می کند. تنها باید حین بازی مراقب باشید.

 

Grimvalor

می توان گفت که بازی Grimvalor یک نوع بازی نیمه پلتفرمر و نیمه نقش آفرینی (RPG) است. این بازی چه در هنگام حمله و چه در هنگام جا خالی دادن و دفاع بیشتر در مورد زمان بندی است.

این بازی یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده است البته ممکن است برخی معتقد باشند برخی بخش های بازی خیلی سخت یا خسته کننده است. اما به طور کلی ویژگی های این بازی باعث شده است که اکثر افرادی که تا به حال آن را امتحان کرده اند از آن بسیار راضی باشند.

لازم به ذکر است که توسعه دهندگان این بازی به شما این امکان را می دهند که کمی بازی با آن را به صورت رایگان امتحان کنید قبل از اینکه برای ادامه بازی آن را خریداری کنید.

 

Oddmar

بازی Oddmar یک پلتفرمر بامزه است که در مورد یک وایکینگ تبعید شده است که در حال تلاش و کوشش است. این بازی زیبا با طراحی جذاب و بازی سرگرم کننده اش نظر مثبت افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

در Oddmar شما با موانع و دشمنان منحصر به فردی روبرو خواهید شد. در عین حال در این بازی برای جلو رفتن برخی پازل های کوچک را نیز باید حل می کنید. احتمال دارد وقتی که شروع به بازی می کنید کمی گیج شوید و حواستان پرت شود اما کم کم بازی را یاد می گیرید و می توانید از آن لذت ببرید.

یکی دیگر از خوبی های این برنامه این است که دسته موجود در روی بازی انقدر خوب عمل می کند که اصلا دلتنگ دسته های بازی نمی شوید.

همانند بازی Grimvalor در این بازی نیز می توانید بخشی از این بازی را به صورت رایگان بازی کنید و در صورتی که از آن خوشتان آمد برای ادامه بازی آن را خریداری کنید.

 

Suzy Cube

برخلاف باقی پلتفرمر های موجود در لیست بهترین بازی های اندروید، بازی Suzy Cube یک پلتفرمر ۳D است. در واقع چیزی همانند بسیاری از بازی های مدرن Mario است.

در این بازی در راه باز پس گیری طلای دزدیده شده از پادشاهی اتان، در هر مرحله با چالش های جدید روبرو خواهید شد. البته لازم به ذکر است که در حین بازی نیز باید نیرو و تقویت کننده های موجود در هر مرحله را پیدا کنید.

 

بهترین بازی های اندروید: بازی های نقش آفرینی (RPG)

در واقع RPG همان Role Playing Games است که به معنای بازی های نقش آفرینی است. این گونه بازی ها معمولا گران قیمت هستند و ساعت ها زمان و انرژی برای داستان و شخصیت ها و تصمیم گیری های آن ها صرف می شود.

در نتیجه استقبال زیاد از این بازی ها امروزه بازی های زیادی وجود دارند که در این دسته قرار می گیرند. خوشبختانه اندروید چند تا از بهترین بازی های نقش آفرینی موجود را دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

Baldur’s Gate و Baldur’s Gate II

سری بازی های Baldur’s Gate بازی های کلاسیک کامپیوتر هستند که پیش از پیدایش گوشی ها هوشمند استفاده می شدند. پس از مدتی این بازی ها نیز وارد اندروید شدند و توانستند در لیست بهترین بازی ها اندروید قرار گیرند.

این بازی ها یکی از آن بازی هایی هستند که مدت هاست در جاهای متفاوت خود را اثبات کرده اند. در واقع این بازی یک بازی فانتزی داستانی است که هنگام بازی با آن متوجه می شوید که ارزش زمان و پولی که صرف ان کردید را داشته است.

 

Genshin Impact

به دلایلی خوبی این بازی یکی از محبوب ترین بازی های دنیا باقی مانده است. برخلاف برخی ایرادات جرئی، این بازی یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز با طراحی جذاب است.

در این بازی یک دنیای بزرگ در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید آن را کاوش کنید. شما می توانید مبارزه کنید و از مزیت های آن استفاه کنید.

قبل از هر چیزی باید به شما هشدار دهیم که این بازی بسیار اعتیاد اور است و زمانی که شروع به بازی با آن می کنید متوجه گذشت زمان نخواهید شد.

 

NieR Re[in]carnation

این بازی داستان جالب و جذابی دارد که به یکی از نقاط قوت این بازی تبدیل شده است. داستان این بازی در مورد یک دختر است که در یک قفس گیر افتاده است و راه خروج و نجات از آن جا را نمی تواند پیدا کند. شما در نقش این دختر بازی خواهید کرد.

در این بازی شما یک شخصیت روح مانند با نام Mama را ملاقات می کنید. این شخصیت دختر اصلی داستان را در قفس راهنمایی می کند.

در واقع می توان گفت که بازی NieR Re[in]carnation یک بازی عجیب و متفاوت است. در این بازی شما با دستوراتتان شخصیت اصلی یعنی دختر را هدایت می کنید و گاهی حتی مبارزه می کنید. البته لازم به ذکر است که یک حالت خودکار نیز دارد که می توانید از آن هم استفاده کنید.

 

Star Wars: Knights of the Old Republic

بازی های Star Wars یک گذشته و داستان طولانی دارند اما بدون شک Knights of the Old Republic یا همان KOTOR بهترین بازی در میان تمام آن ها است.

محیط این بازی این گونه است که به شما اجازه می دهد هزاران سال پیش از فیلم ها، در این بازی راه میان سمت تاریک و سمت روشن را طی کنید و با تصمیم خودتان به شما این امکان را می دهد که به سمت یکی از این ها وارد شوید.

 

Vampire: The Masquerade – Night Road

بازی Vampire: The Masquerade – Night Road نیز یکی دیگر از بازی های نقش آفرینی خوب است. این بازی یک بازی بر پایه متن در دنیای تاریکی است (World of Darkness) است . شما در این بازی یک نامه رسان خوان آشام هستید که باید از پس سختی هایی که در سر راهتان قرار می گیرد بر بیایید.

داستان این بازی به خوبی نوشته شده است و به شما این امکان را می دهد که با تصمیماتتان نتیجه را تغییر دهید. در نتیجه می توان گفت یکی از خوبی های این بازی آزادی است که به شما در روند داستان و شخصیت بازی اتان می دهد.

به طور کلی می توان گفت که این بازی برای افرادی که به داستان های فانتزی و خون اشامی علاقه دارند می تواند یک گزینه خوب باشد.

 

بهترین بازی های اندروید: بازی های استراتژیک

در بازی های استراتزیک شما کمی بیشتر درمورد تصمیماتی که می خواهید بگیرید باید فکر بکنید. در این بازی باید به این که چه کاری انجام خواهید داد و آن کار چه نتیجه ای در بر خواهد داشت خوب فکر کنید. اگر چنین بازی هایی به نظر شما جذاب می آیند این بازی ها می توانند یک گرینه خوب برای شما باشند.

 

Gwent

بازی Gwent یک اسپین اف از بازی محبوب در The Witcher 3: Wild Hunt است. این بازی در دنیای Witcher اتفاق می افتد و در آن با شخصیت های آشنا و مورد علاقه ی خود از کتاب ها و فیلم های آن روبرو خواهید شد.

بازیکنی که امتیاز بیشتری دارد در انتهای بازی برنده خواهد بود. هر کارت یک امتیاز دارد اما حریفتان نیز در حین حمله به شما سعی خواهد کرد که نیرو جمع کند. در واقع این بازی یک بازی کارتی استراتژیک است که در دنیای ویچر اتفاق می افتد.

در ابتدا ممکن است کمی این بازی پیچیده به نظر بیاید اما وقتی که بازی کنید و یاد بگیرید که چه کار باید بکنید بسیار بازی جذابی خواهد بود.

 

Hearthstone

بازی Hearthstone به یک معرفی خوب با نام شاه بازی های کارتی اندروید نیاز دارد. اگر شما به دنیای Warcraft علاقه دارید به این بازی استراتژیک نیز علاقه مند خواهید شد. به طور خلاصه این بازی یک بازی اعتیاد اور و جذاب است.

یکی از خوبی های این بازی در دسترس بودن آن است. نقاط قوت این بازی باعث شده است که کاربران ساعت ها مشغول بازی کردن با آن بشوند.

 

Reigns: Her Majesty

در سری Reigns شما یک پادشاهی را مدیریت خواهید کرد. شما در این بازی با کشیدن کارت ها به سمت راست و چپ، تصمیمات لازم را می گیرید.

در نسخه Her Majesty بازی های Reigns شما به عنوان یک ملکه بازی می کنید و باید سعی کنید بهترین تصمیمات ممکن را بگیرید. در واقع این بازی نیز یک بازی کارتی استراتژیک دیگر است که باید قبل از هر تصمیمی به عواقب تصمیمات خود خوب فکر کنید. در نتیجه تصمیمات شما ممکن پادشاهی به خطر بیافتد.

این بازی بسیار سرگرم کننده است و جذاب است. این بازی یک بازی ساده و آسان است که به راحتی طریقه بازی کردن با آن را متوجه خواهید شد اما فراموش نکنید که باید برای تصمیمات خود زمان بگذارید و خوب فکر کنید.

 

بهترین بازی های اندروید: بازی های مسابقه ای

بازی های مسابقه ای نیاز شما را برای سرعت رفع خواهد کرد. در این بازی ها شما با حریفان خود مسابقه می دهید و با سرعتی که دوست دارید پیش می روید.

بهترین بازی های مسابقه ای بهترین امکانات را در اختیارتان قرار می دهد. در این بازی ها شما به هر طریقی که شده باید سعی کنید زودتر از رقیبانتان به خط پایان برسید.

 

Data Wing

بازی Data Wing یک بازی بسیار سرگرم کننده است که در آن شما اطلاعات را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال می دهید.

یکی از خوبی های این بازی این است که کاملا رایگان است و بسیار اعتیاد آور است به گونه ای که حتی در صورتی که سریع بازی را تموم کنید  دوست دارید دوباره برگردید و بازی کنید.

 

GRID Autosport

بازی GRID Autosport یکی از بهترین بازی های اندروید در دسته بازی های مسابقه ای و Racing است. این بازی یک بازی عالی با گرافیک بسیار خوب است.

البته لازم به ذکر است که برای بازی کردن با آن باید این کار را با یک گوشی هوشمند اندروید قوی انجام دهید. شما تنها لازم است که با یک بار پرداخت این بازی را خریداری کنید و پس از آن از تمام قابلیت های عالی این بازی استفاده کنید.

در صورتی که طرفدار بازی های مسابقه ای هستید بدون شک بازی GRID Autosport یکی از بهترین ها در این زمینه در اندروید است.

 

Riptide GP: Renegade

بازیRiptide GP: Renegade  یکی از بازی های مسابقه ای است که کمی با بقیه فرق دارد و این مسئله نه تنها از جذابیت آن کم نکرده بلکه به آن اضافه کرده است.

در این بازی شما به جای مسابقه دادن با ماشین ها در زمین مسابقه، با جت اسکی ها در روی آب، مسابقه می دهید. این بازی داستان خوبی دارد و حس آن شبیه مسابقه های غیر قانونی در خیابان است تنها این بار این کار را در روی آب انجام خواهید. در واقع یک تجربه کمی متفاوت و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر تمام این ها شما می توانید با دوستانتان در این بازی به صورت انلاین و چند نفره بازی کنید که همین به جذابیت این بازی اضافه می کند.

 

بهترین بازی های اندروید: بازی های ورزشی

بازی های ورزشی یکی دیگر از دسته بندی های خوب و جذاب است که طرفداران خودش را دارد. این بازی ها از فوتبال و بیسبال گرفته تا بسکتبال و… تقریبا تمام ورزش ها در این دسته بندی وجود دارند که نسبت به سلیقه و علاقه خود می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. در ادامه به چند تا از معروف ترین بازی های موجود در این دسته خواهیم پرداخت.

 

eFootball PES 2021

همانطور که از نامش پیداست این بازی یک بازی فوتبال مجازی است. در واقع این بازی یک بازی رقابتی انلاین بسیار جذاب است.

در صورتی که به بازی ها ورزشی علاقه دارید و طرفدار ورزش فوتبال هستید ما این بازی را به شما به شدت توصیه می کنیم. این بازی یک تجربه جذاب از بازی فوتبال به صورت انلاین را برای شما به ارمغان می اورد و جو رقابتی ان نیز بسیار اعتیاد اور است.

 

MLB 9 Innings 21

بازی MLB 9 Innings 21 یکی دیگر از بازی های ورزشی خوب اندروید است. یکی از خوبی های این بازی بیسبال شخصی سازی هایی است که می توانید در آن انجام دهید مثلا در صورت تمایل می توانید حالت یک دستی (One-handed) را فعال کنید.

براساس علاقه و ترجیح خود می توانید انتخاب کنید که تنها به عنوان دفاع و یا حمله، هر کدام که بیشتر مناسب شما است را انتخاب کرده و بازی کنید. همچنین می توانید در این بازی به صورت انلاین با باقی بازیکنان نیز رقابت کنید.

 

NBA 2K20

بازی NBA 2K20 یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید است و حتی می توان گفت از آن بازی ها است که کمیاب هستند.

ظاهر جذابی دارد و بازی بسیار خوبی نیز است به طوری که شاید حتی بعد از بازی با آن بگویید که بهترین بازی ورزشی موجود در Play Store است.

لازم به ذکر است که نیاز نیست حتما از ورزش بسکتبال خوشتان بیاید که این بازی را دوست داشته باشید. این بازی به قدری جذاب است و خوب طراحی شده است که حتی کسانی که طرفدار بسکتبال نیستند را نیز به خود جذب می کند.

چندین حالت متفاوت و کاربردی در این بازی وجود دارد که می توانید با ان ها بازی کنید. حتی یک حالت GM وجود دارد که می توانید از آن برای ساخت یک تیم عالی استفاده کنید. در نتیجه به طور خلاصه می توان گفت که این بازی ارزش پول و وقتی که صرف آن می کنید را خواهد داشت.

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات موجود در آن برایتان مفید و سودمند بوده باشد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا