برنامه و بازی

بهترین برنامه های اسکن عکس و اسناد در اندروید

شاید همواره دستگاه اسکنر در کنارمان نباشد و شاید به اسکن عکس و یا اسناد احتیاج داشته باشیم. در ادامه این مطلب بهترین برنامه های اسکن عکس و اسناد اندرویدی را معرفی و بررسی خواهیم کرد. لینک دانلود هر اپلیکیشن در انتهای توضیحات هر کدام فرار گرفته است.

یکی از بهترین راهکارها برای ذخیره سازی و حفظ اسناد و عکس ها استفاده از دستگاه اسکنر و استفاده از برنامه های اسکن عکس و اسناد است. البته در این زمینه برنامه‌های زیادی وجود دارند که به معرفی بهترین برنامه های اسکن عکس و اسناد اندرویدی می‌پردازیم.

ادوبی اسکن

اسکن عکس و اسنادبرنامه و اپلیکیشن ادوبی اسکن که ساخت و تولید شرکت ادوبی است یکی از بهترین نمونه های اسکنر عکس و اسناد اندرویدی بوده و امکانات بسیار خوب و حرفه ای را در خود دارد. ادوبی اسکن از ارسال اسناد به حساب کاربری ادوبی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین برنامه رایگان بوده و دارای قابلیت‌های بسیاری برای اسکن اسناد حتی در زمانی که شکل مناسبی ندارند، است.
ادوبی اسکن به طور خودکار در زمان اجرا اسناد را شناسایی می‌کند و شما می‌توانید هر چند سند که خواستید به طور همزمان اسکن، ذخیره و ویرایش کنید. علاوه بر قابلیت کراپ کردن اسناد، می‌توانید رنگ را تغییر دهید، سند را در لیست جا به جا کنید و حتی زوایای هر سند را برای نمایش بهتر و یکسان‌سازی تعویض کنید.
دانلود ادوبی اسکن

آفیس لنز

اسکن عکس و اسنادآفیس لنز به دلیل این که به مایکروسافت متصل می شود برای انتقال فایل و اسکن عکس و اسناد در وان درایو گزینه بسیار مناسبی است. آفیس لنز برنامه‌ای اسکن اسناد، ساخته‌شده توسط مایکروسافت است که به راحتی می‌تواند از روی تصویر یا اسناد عکس بگیرد و سپس به طور مستقیم به وان درایو یا وان نوت ارسال کند.
آفیس لنز تنها یک برنامه است که می‌تواند عکس بگیرد و امکان کراپ را به کاربر بدهد. در واقع این برنامه گزینه‌های زیادی ندارد اما می‌تواند تصویر گرفته‌شده را تغییر زاویه و تغییر اندازه دهد. البته این برنامه برای افرادی که از مایکروسافت به طور روزمره استفاده می‌کنند بسیار مفید خواهد بود و راحتی یکی از قابلیت‌های اصلی آن است.
دانلود آفیس لنز

جنیوس اسکن

اسکن عکس و اسنادجنیوس اسکن یکی از برنامه های اسکن عکس و اسناد اندرویدی است که ظاهر و رابط کاربری استثنایی دارد. این برنامه به طور رایگان عرضه می‌شود اما برای دستیابی به گزینه‌های حرفه‌ای آن باید ۴٫۹۵ دلار پرداخت کنید.
یکی از قابلیت‌های این برنامه، تنظیم دقیق اسناد اسکن شده است. در جنیوس اسکن می‌توانید اسناد را پوشه بندی کنید و حتی آن را تگ گذاری نمایید. بنابراین با استفاده از جنیوس اسکن امکان نگه‌داری و دسته‌بندی اسناد برای چندین سال نیز ممکن می‌شود چرا که دسترسی به هر کدام آسان خواهد بود.
دانلود جنیوس اسکن

CamScanner

اسکن عکس و اسنادکم اسکنر دارای رابط کاربری استثنایی و ویژگی‌های بصری فوق‌العاده است همچنین قابلیت‌های مناسبی برای تنظیم دقیق هر سند اسکن شده ارائه می‌دهد. این برنامه نیز نسخه حرفه‌ای دارد که برای دستیابی به آن باید هزینه پرداخت نمایید. اما اکثر کاربران با نسخه رایگان کم اسکنر نیز به راحتی کار می‌کنند.
با اسکن هر سند یا عکس در این برنامه قابلیت‌های چرخش و کراپ پیش روی شما گذاشته خواهد شد. اما نقطه عطف کم اسکنر قابلیت‌های ویرایش اسناد است. برای هر سند اسکن شده ۵ الی ۶ نسخه متفاوت خواهید داشت، به عنوان مثال می‌توان به مدهای افزایش نور سند برای خوانایی بهتر اشاره کرد. البته به طور دستی نیز می‌توانید سطح نور را برای اسناد تغییر دهید تا به میزان مطلوب دست پیدا کنید. پس از ذخیره هر فایل می‌توانید آن را تگ گذاری و در پوشه‌های مجزا ذخیره کنید. همچنین در این برنامه قابلیت مارک کردن و یا اضافه کردن یادداشت به اسناد وجود دارد که گزینه‌ای عالی برای دانش‌آموزان و دانشجویان خواهد بود.
دانلود کم اسکنر


بیشتر بخوانید:

چرا نباید از اپلیکیشن روبیکا استفاده کرد

هواوی اپ استور جهانی ویژه خود را رونمایی کرد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا