ریپورتاژ آگهی

بهترین راه خرید اپل آیدی در ایران

با خرید اپل آیدی می‌توانید به تمام برنامه‌های اپ استور آمریکا دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که استفاده از گوشی‌های آیفون در کشور رونق پیدا کرده است، خرید Apple id اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اپل آیدی به عنوان یکی از شناسه‌های ضروری برای بهره‌گیری از اپلیکیشن‌های کاربردی اپل بوده و از طرفی کاربران داخل ایران به دلیل وجود تحریم‌ها در ساخت آن با مشکل مواجه شده‌اند. خوشبختانه سایت سیب کده امکان خرید آن را برای ایرانیان داخل کشور فراهم کرده است. از این رو شما می‌توانید با مراجعه به سایت سیب کده برای تهیه اپل آیدی اقدام کنید.

اپل آیدی یا شناسه اپل یک آیتم ضروری برای استفاده از امکانات هوشمند گوشی موبایل اپل محسوب می‌شود. کمپانی اپل با ایجاد این شناسه تلاش کرده است تا هر کدام از کاربران آیفون با مشخصات خود بتوانند به امکانات و خدمات لازم دسترسی پیدا کنند. شما بعد از خرید اپل آیدی به عنوان یک کاربر آیفون توسط این برند شناسایی می‌شوید. در صورت نداشتن این شناسه نمی‌توانید از امکانات شبکه‌های اجتماعی همانند واتساپ، اینستاگرام و غیره استفاده کنید. برای اطلاع از بهترین راه خرید اپل آیدی در ایران تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

با خرید اپل آیدی از چه امکاناتی برخوردار خواهید شد؟

با خرید اپل آیدی از چه امکاناتی برخوردار خواهید شد؟

شما با خرید Apple id می‌توانید به امکانات متعددی همانند دانلود اپلیکیشن‌ها، ویدیوها، موزیک‌ها و همین‌طور بک آپ‌گیری دسترسی پیدا کنید. در ادامه شما را با مزایای خرید این شناسه بیشتر آشنا می‌کنیم:

  • امکان استفاده از اپ استور: در صورتی که می‌خواهید بدون ایجاد مشکلی در دستگاه آیفون خود اقدام به دانلود و نصب برنامه‌های معتبر کنید، بهترین روش استفاده از اپ استور اپل است؛ چرا که تمامی برنامه‌های موجود در اپ استور توسط بالاترین ایمنی و استانداردها طراحی شده‌اند و شما با در اختیار داشتن اپل آیدی می‌توانید به راحتی از امکانات اپ استور بهره‌مند شوید.
  • امکان استفاده از سرویس Find my friends: سرویس Find my friends یکی دیگر از سرویس‌های محبوب دستگاه‌های آیفونی است. این سرویس امکان پیدا کردن موقعیت مکانی دوستانتان را روی نقشه برای شما فراهم می‌کند. البته شما بدون خرید اپل آیدی نمی‌توانید از این سرویس استفاده کنید.
  • امکان استفاده از iTunes Store: یکی از محبوب‌ترین و همین‌طور پرکاربردترین اپلیکیشن‌های مربوط به سیستم عامل IOS، آیتونز است که برای کاربران این پلتفرم دانلود و گوش دادن به موزیک، برنامه‌های تلویزیونی، ویدیو و دانلود کتاب‌های صوتی را فراهم می‌کند.
  • امکان استفاده از iCloud: یکی دیگر از مزایای خرید Apple id دسترسی به اپلیکیشن‌های اپل است. سرویس iCloud به عنوان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات در دستگاه‌های اپل عمل می‌کند. این سرویس فضای ذخیره‌سازی در حدود ۵ گیگابایت را در اختیار شما، آن هم به صورت رایگان قرار می‌دهد.
  • امکان استفاده از Find my iPhone: در صورتی که موبایل خود را گم کنید و یا گوشی شما به سرقت برود، این برنامه امکان ردیابی گوشی تلفنتان را با کمک اپل آیدی برای شما فراهم می‌کند.
  • امکان استفاده از FaceTime: با خرید Apple id می‌توانید به یکی دیگر از اپلیکیشن‌های اختصاصی این دستگاه دسترسی پیدا کنید. این برنامه امکان تماس تصویری را برای شما فراهم می‌کند.
  • امکان استفاده از Game Center: بازی‌ها از ماهیت سرگرم‌کننده‌ای برخوردار بوده و به همین دلیل به یکی از قسمت‌های جدانشدنی زندگی ما تبدیل شده‌اند. خرید Apple id امکان دسترسی به اپلیکیشن گیم سنتر را برای شما فراهم می‌کند تا در طول روز بتوانید بخشی از زمان خود را به بازی اختصاص دهید.
  • امکان استفاده از iMessage: آی مسیج به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی اپل به حساب می‌آید که به عنوان پل ارتباطی در میان کاربران عمل می‌کنند. برای استفاده از این اپ لازم است تا نسبت به خرید اپل آیدی اقدام کنید.

فروشگاه های خرید اپل آیدی در ایران

فروشگاه های خرید اپل آیدی در ایران

برای استفاده از آیفون، لپ‌تاپ مک و آیپد باید برای خرید Apple id اقدام کنید. سیب کده بهترین راه خرید اپل آیدی در ایران را برای شما فراهم کرده است. این سایت اکانت اختصاصی اپل آیدی را با قیمت بسیار مقرون به‌صرفه در دسترس شما قرار می‌دهد. افزون بر تمامی این‌ها سایت سیب کده با آدرس اینترنتی https://sibkade.com/ در خصوص فروش اکانت اپل آیدی چندین پلن را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنید.

همان‌طور که اشاره شد، خرید Apple id از طریق سایت سیب کده بسیار مقرون به‌صرفه بوده و در بسته‌های مختلفی قابل خریداری است. پس توصیه می‌شود که همین حالا بدون پرداخت مالیات اضافه و هیچ محدودیتی برای خرید آن از طریق سیب کده اقدام فرمایید و از مزایای این اکانت بهره‌مند شوید.

البته به جز سیب کده که به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌‌ها در زمینه فروش اپل آیدی شناخته می‌شود، سایت‌های دیگری نیز اقدام به فروش این اکانت می‌کنند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

  • مجموعه آریاپی: کارشناسان این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به ساخت اپل آیدی معتبر برای شما خواهند کرد.
  • اپل آیدی ۲۴: این مجموعه سابقه طولانی در زمینه فروش اپل آیدی در ایران دارد و از سایت‌های معتبر به شمار می‌رود.
  • اپل آیدی شاپ: این فروشگاه انواع اپل آیدی‌ را در بسته‌های متنوعی موجود کرده است.

قبل از خرید اپل آیدی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

قبل از خرید اپل آیدی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

پیش از خرید اپل آیدی نیاز است که نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • در صورتی که از سایت سیب کده درخواست اپل آیدی کنید، این مجموعه به سرعت اپل آیدی را آماده و به شما تحویل می‌دهد.
  • برای خرید اپل آیدی می‌توانید تمامی سوالات خود را با تیم پشتیبانی سیب کده در میان بگذارید. این تیم پشتیبانی که از افراد باتجربه، متخصص و صبور تشکیل شده است، به تمامی سوالات شما پاسخ کامل می‌دهد و ابهامات ذهن شما را در خصوص خرید Apple id برطرف می‌کند.
  • اپل آیدی‌هایی که توسط سایت سیب کده در اختیار شما قرار می‌گیرند، فاقد هرگونه مشکل و بدون شماره موبایل هستند.
  • لازم به ذکر است که در تعداد دستگاه‌های اپل و همین‌طور زمان برای استفاده از یک اپل آیدی هیچ محدودیتی وجود ندارد.
  • سیب کده به شما توصیه می‌کند که با اطلاعات شخصی خودتان اقدام به خرید اپل آیدی کنید تا در صورت بروز مشکل امکان رفع آن وجود داشته باشد.

قیمت خرید اپل ایدی در ایران

قیمت خرید اپل ایدی در ایران

قیمت اپل آیدی در فروشگاه‌های مختلف متغیر است، با این حال در صورتی که به دنبال خریدی مقرون به‌صرفه هستید، خرید این شناسه از سیب کده بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

همان‌طور که اشاره شد، این فروشگاه اپل ایدی را در بسته‌های متنوعی به شما ارائه می‌دهد و همچنین با تهیه اپل آیدی از این مجموعه می‌توانید به صورت شبانه‌روز از پشتیبانی این سایت بهره‌مند شوید.

خرید اپل آیدی چه ضرورتی دارد؟

کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌توانند اپل آیدی برای خود بسازند و از سوی دیگر کمپانی اپل برای کاربران ایرانی فیلترهای اضافی را ایجاد کرده است. خوشبختانه سایت سیب کده با ارائه خدمات و پشتیبانی توانسته است، تمامی مشکلات کاربران اپل را با فروش اپل آیدی حل کند. از این رو شما نیز می‌توانید با خیالی راحت برای خرید اپل آیدی از این مجموعه اقدام کنید.

با خرید اپل آیدی امکان دسترسی به تمامی امکانات دستگاه‌های اپل از قبیل استفاده از iMessage، FaceTime، اپ استور، Find my friends و غیره برای شما فراهم می‌شود. فراموش نکنید که اپل آیدی به عنوان هویت کاربران اپل محسوب خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا