اخبار

به‌روزرسانی اوریو برای تلفن همراه هوشمند اچ تی سی ۱۰

به‌روزرسانی اوریو برای تلفن همراه هوشمند اچ تی سی ۱۰

در طی ماه گذشته، نسخه Sprint تلفن همراه هوشمند و پرچم‌دار اچ تی سی U۱۱ به‌روزرسانی اندروید ۸ را به‌صورت منطقه‌ای دریافت کرد. اکنون از طریق توئیتی که از مو ورسی به‌عنوان مدیر محصول کمپانی اچ تی سی منتشرشده است نشان می‌دهد که مصرف کننده‌های شبکه Sprint که از نسخه اچ تی سی ۱۰ مختص به خود استفاده می‌کنند نیز دریافت به‌روزرسانی اندروید ۸ را آغاز کرده‌اند.
یکی از ویژگی‌هایی که به همراه به‌روزرسانی اوریو برای دستگاه‌های اچ تی سی ۱۰ نسخه Sprint در نظر گرفته‌شده است قابلیت تصویر در تصویر است. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیویی را در پنجره‌ای شناور مشاهده کرده و درعین‌حال نیز از نرم‌افزاری دیگر در پس‌زمینه تصویر استفاده کنند. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های این به‌روزرسانی توانایی تغییر تنظیمات سریع است. این تنظیمات در این تلفن همراه هوشمند ازاین‌پس به نحوی قابل‌تغییر است که کاربران بتوانند آن را شخصی‌سازی کنند و البته آیتم های های خاصی نیز به پایین صفحه انتقال پیداکرده‌اند به‌این‌ترتیب در دسترس بودن آن‌ها برای دستگاه‌هایی که صفحه‌نمایش بزرگی دارند راحت‌تر خواهد بود. به‌این‌ترتیب با استفاده این آیکون‌های جدید، یک نرم‌افزار خاص می‌تواند در دو دستگاه متفاوت با آیکون‌های متفاوتی شناخته شود. علاوه بر این از دیگر قابلیت‌های یادشده مربوط به نقطه‌های اعلانات است که بر روی آیکون هر نرم‌افزاری که اعلانی را نشان دادن داشته باشد قرار می‌گیرد و به‌این‌ترتیب کاربر می‌تواند به‌راحتی پی ببرد که اعلانی که ممکن است پاک‌کرده باشد به چه نرم‌افزاری تعلق دارد.
به‌محض این‌که اعلانی مبنی بر دریافت به‌روزرسانی اندروید ۸ بر روی تلفن همراه هوشمند اچ تی سی ۱۰ خود دریافت کردید می‌توانید به اینترنت وای فای پر سرعت وصل بشوید و فرایند دانلود و نصب این به‌روزرسانی را انجام دهید. البته درعین‌حال نیز باید مطمئن باشید که قبل از شروع انجام فرایند به‌روزرسانی، باتری دستگاه شما به‌صورت کامل و صد در صد شارژ شده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا