اخبار

به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ نسخه ویندوزفون

به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ نسخه ویندوزفون

خبر عجیب این‌که به‌روزرسانی جدیدی برای واتس‌اپ نسخه بتا برای ویندوزفون عرضه شده است. این نسخه جدید که با شماره ۲٫۱۸٫۳۰٫ عرضه خواهد شد قابلیت‌های جدیدی را به واتس‌اپ نسخه ویندوزفون خواهد افزود که از مهم‌ترین آن‌ها ویژگی موقعیت مکانی زنده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که موقعیت مکانی خود را برای دوره زمانی خاص در اختیار دیگران قرار بدهند. برای استفاده از این قابلیت تنها نیاز است تا به صفحه اصلی چت‌ها رفته و بر روی گزینه Location کلیک کنید. در این میان منویی برای شما باز می‌شود که سه انتخاب از قبیل ۱۵ دقیقه، یک ساعت و ۸ ساعت را برای شما باز می‌کند. همچنین شما می‌توانید هر زمان که بخواهید اشتراک موقعیت مکانی‌تان را با کلیک بر روی دکمه Stop متوقف کنید. لازم به ذکر است که دقت این ویژگی جدید تا ۵ مایل است.
از دیگر قابلیت‌های جدید مربوط به این نسخه از واتس‌اپ افزوده شدن قابلیت جستجو در قسمت اطلاعات گروه یا Group Info خواهد بود. با این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند به‌صورت بسیار سریع اعضای مورد نظر خود را در هر گروهی که عضو آن هستند بیابند. شما همچنین می‌توانید پیام‌هایی را که به گروه‌ها ارسال کرده‌اید را تا ۶۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه بعد از ارسال آن پاک کنید و در آخر، قابلیت Download My Data است که گزارشی از داده‌های شما را در حساب کاربری واتس‌اپ مربوط به شما ذخیره می‌کند. شما می‌توانید برای دانلود یک گزارش درخواست بدهید که این امر خود در حدود ۲۰ روز به طول می‌انجامد. زمانی که شما گزارش مربوط را دانلود کردید، این گزارش از سرور واتس‌اپ خارج خواهد شد. لازم به ذکر است که دانلود گزارش تنها پس از ۳۰ روز از تاریخ تولید آن مقدور است.
برای دانلود نسخه مربوطه می‌توانید به وب‌سایت رسمی واتس‌اپ مراجعه کنید. این نرم‌افزار در حال حاضر رایگان است و حجم آن نیز ۲۸٫۷۵ مگابایت خواهد بود. همچنین فراموش نکنید که اسکرین شات‌های مربوط به این قابلیت‌های جدید را نیز مشاهده کنید. علاوه بر این باید به خاطر داشته باشید که بیشتر این قابلیت‌ها در حال حاضر برای نسخه‌های اندروید و iOS واتس‌اپ در دسترس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا