اخبار تکنولوژی

به این زودیها منتظر گوشی شیائومی میکس ۵ نباشید

به‌روزرسانی جدیدی ارائه شده است که نشان می‌دهد شیائومی، یک تولیدکننده پیشرو لوازم الکترونیکی مصرفی مستقر در چین، احتمالاً دستگاه شیائومی میکس ۵ را امسال عرضه نخواهد کرد، بلکه دستگاه دیگری را عرضه خواهد کرد.

این به‌روزرسانی از سوی افشاگر چینی Digital Chat Station منتشر شده است که این خبر را از طریق پستی در پلتفرم Weibo به اشتراک گذاشت. در پست کارشناس اطلاعات آمده است:

امسال هیچ میکس ۵ وجود ندارد، اما دستگاهی وجود دارد که ممکن است ویژگی‌های آن را داشته باشد.

بدیهی است که بزودی شاهد جانشین میکس ۴ سال ۲۰۲۱ شیائومی به عنوان میکس ۵ در سال ۲۰۲۴ نباشیم. با توجه به آنچه پیشنهاد شد، به جای Mix 5، احتمالاً یک نسخه ریبرند یا شاید یک نسخه جدید برای مدل قبلی (با فرض) وجود خواهد داشت.

از آنجایی که انتظار می‌رود این اولین به‌روزرسانی در مورد این موضوع باشد، بهتر است منتظر بمانید تا گزارش‌های بیشتری برسد تا شفاف‌تر در مورد آن صحبت کنیم. در همین حال، می توانید مشخصات گوشی هوشمند قبلی شیائومی میکس ۴ را در زیر بررسی کنید.

شیائومی میکس ۵ در راه نیست

از مشخصات کلیدی گوشی میکس ۴ شیائومی باید به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و شدت روشنایی ۸۰۰ نیت اشاره کرد. این نمایشگر پوشش گوریلاگلس ویکتوس داشته و تراکم پیکسلی آن به ۳۹۵ppi می‌رسد. همچنین از HDR10+ هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

در سایر موارد باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸پلاس ۵G، رم ۸ تا ۱۲ گیگ، حافظه داخلی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگ و برخی دیگر پرداخت. این مدل در عقب سه حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل واید، ۸ مگاپیکسل پریسکوپ و ۱۳ مگاپیکسل اولتراواید دارد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل هم در کار بوده و ویژگی‌های بزرگی دارد.

این گوشی با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ وات و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر به فروش می‌رسد. شیائومی یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است که مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت، از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است.

شیائومی در سال ۲۰۱۰ توسط لی جین (Lei Jun) و هفت همکار دیگر تأسیس شد. هدف اولیه این شرکت، ارائه محصولات الکترونیک با کیفیت بالا و مقرون به صرفه بود. شیائومی به سرعت رشد کرد و در سال ۲۰۱۴ به سومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه در جهان تبدیل شد. شیائومی محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین خود در سراسر جهان به فروش می‌رساند. این شرکت همچنین از طریق برنامه‌های وفاداری و تبلیغات آنلاین، به جذب مشتریان جدید می‌پردازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا