اخبار

به گفته کارمند اپل گوشی سال بعدی این شرکت آیفون ۸ است

گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس ( تصویر بالا ) تنها چند هفته عمر دارند و بر اساس گزارشات اپل سخت در تلاش برا ساخت نسل بعدی این گوشی های هوشمند است. به استناد Business Insider یکی از کارمندان اپل اخیرا گفته است که سخت افزار یک گوشی ” آیفون ۸ ” در اسرائیل توسعه داده شده است.
این کارمند که طبیعتا خواسته است که ناشناس باقی بماند ، در یکی از دفاتر اپل در Herziliya نزدیک تل آویو ( مرکز مالی اسرائیل و کانون اصلی فن آوری ) کار می کند. این دفتر توسط تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل اینگونه توصیف می شود که دومین بزرگ ترین مرکز R&D در جهان است. در حالی که این کارمند نمی توانست گوشی آیفون ۸ را بیش از این توصیف کند و جزئیات بیشتری از آن را اعلام کند ، می گوید که این گوشی قرار است ” با یک باز طراحی بنیادی ” عرضه شود، بنابراین ظاهر این گوشی ها با گوشی های نسل پیشین خود متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ها گوشی آیفون ۸ باید دارای یک دوربین بهتر باشد که زیاد هم عجیب نیست، زیرا تمام نسل های این گوشی ها با پیشرفت هایی در دوربین همراه بودند.
نه چندان وقت پیش ، خبری مبنی بر اینکه اپل قرار است از یک صفحه نمایش از دو طرف منحنی از نوع AMOLED ساخت شرکت سامسونگ برای گوشی آیفون ۸ استفاده کند. باید بگوییم که این کار گوشی جدید شرکت اپل را کاملا متفاوت از گوشی های نسل پیشین آن می کند، بنابراین ” باز طراحی بنیادی ” اصلاح مناسبی برای توصیف آن به نظر می رسد.
اما آیا واقعا گوشی سال ۲۰۱۷ شرکت اپل آیفون ۸ نام می گیرد؟ روند نام گذاری اپل به ما می گوید که گوشی سال آینده ی این شرکت باید آیفون ۷s نام بگیرد. اما از آن جایی که گوشی سال ۲۰۱۷ شرکت اپل قرار است دارای طراحی و کاربرد متفاوت باشد ، خیلی جالب نیست که نام آن آیفون ۷s باشد ( این نام برای گوشی های ارتقا یافته به کار می رفت ) . یک طراحی جدید لایق یک نام جدید نیز هست که به نظر می رسد نام آیفون ۸ انتخاب منطقی برای خانواده ی گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۷ شرکت اپل باشد.
Business Insider تلاش کرد تا با سخنگوی اپل درباره ی همه ی این ها صحبت کند که با یک پاسخ نه چندان جدید و نه چندان تعجب آور مواجه شد : این شرکت نمی خواهد در مورد شایعات و گمانه زنی ها توضیحی دهد.
 
منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا