اخبار

بیکسبی آماده جهانی شدن

بیکسبی آماده جهانی شدن

بیکسبی سامسونگ

سامسونگ در هفته گذشته دستیار هوشمند خود به نام بیکسبی را برای کاربران خود در ایالات متحده ارائه کرد. با این وجود و بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دارندگان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در انگلستان نیز به‌زودی این قابلیت‌ها بر روی تلفن‌های همراه خود دریافت خواهند کرد.

با این حال در این گزارش‌ها اطلاع دقیقی درباره تاریخ عرضه این ویژگی برای کاربران یاد شده داده نشده است اما می‌توان انتظار داشت که به‌زودی سامسونگ این ویژگی را برای کاربران خود راه‌اندازی کند.  ایمیل‌های دریافت شده از سوی سامسونگ انگلستان در رابطه با ارائه این ویژگی و معرفی آن به کاربران نیز بر این خبر صحه می‌گذارد.

در این ایمیل توضیحاتی درباره کارکردهای بیکسبی داده شده است. در این ایمیل اشاره شده است که شما می‌توانید با بیکسبی از طریقی کاملا جدید با گلکسی اس ۸ خود تعامل داشته باشید و کلیک کردن بر روی گزینه “Discover More” موجود در ایمیل کاربر را به صفحه اصلی سامسونگ در توضیح این نرم‌افزار می‌برد.

هردوی تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دارای کلید فیزیکی برای بیکسبی هستند که درواقع دسترسی سریعی را به این دستیار هوشمند برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با این وجود درزمانی که این تلفن همراه هوشمند رونمایی شد نسخه کاملی از بیکسبی به همراه آن نبود که بسیاری نیز از این ماجرا شگفت زده شدند.

با این حال انتظار می‌رود که بیکسبی در حالت تکامل کامل خود رقیبی جدی برای سیری کمپانی اپل و الکسای کمپانی آمازون باشد اما در حال حاضر باید با صبر منتظر تکمیل این ویژگی توسط کمپانی سامسونگ باشیم. البته به نظر می‌رسد که هنوز تا رسیدن به مرحله یاد شده، زمان زیادی باقی مانده است و سامسونگ باید تلاش مداومی برای بهبود این ساختار هوشمند از خود نشان بدهد تا بتواند با رقبای بزرگ خود در سطحی برابر باقی بماند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا