اخبار

تاریخ پیش‌فروش گلکسی اس ۹ مشخص شد

ظاهر گلکسی اس ۹ در مقایسه با گلکسی اس ۸

مدت زیادی تا رونمایی از تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ زمان باقی نمانده است و به‌زودی این تلفن همراه هوشمند به همراه نسخه بزرگ‌تر خود یعنی گلکسی اس ۹ پلاس عرضه خواهد شد. به‌این‌ترتیب انتظار می‌رود تا مطابق با رویه همیشگی سامسونگ، پیش‌فروش این محصول از  روز یکشنبه تاریخ ۲۵ فوریه آغاز شود.
به‌این‌ترتیب می‌توانیم مطمئن باشیم که قیمت این پرچم‌دار به نسبت نسخه قبلی خود یعنی گلکسی اس ۸ به میزان ۵۰ دلار افزایش داشته است و این اطلاعات بر اساس اظهارات منبعی معتبر به نام TechRadar در بریتانیا در اختیار ما قرارگرفته است. همچنین طبیعتاً TechRadar به شما دریافتن بهترین قیمت برای گلکسی اس ۹ در زمان شروع پیش‌فروش‌ها کمک خواهد کرد و بهترین قیمت‌ها را نیز فروشندگانی نظیر Carphone Warehouse عرضه خواهند شد. اما در حال حاضر فعلاً می‌خواهیم شمارا با بازه قیمتی این تلفن همراه هوشمند آشنا کنیم.
بر اساس اخبار منتشرشده از قیمت این تلفن همراه هوشمند، گلکسی اس ۹ به‌احتمال بسیار قوی در بازه قیمتی ۷۳۹ دلار و بیشتر عرضه خواهد شد که البته قیمت چندان کمی هم نیست. باید به یادداشت که برخلاف پیشرفت‌های اندکی که امروز در صنعت تلفن‌های همراه هوشمند شاهد هستیم اما این رشد قیمت سالانه پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگ اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد.
همچنین باید در نظر داشت که کمپانی‌های بزرگی نظیر اپل و سامسونگ با تعداد فروش دستگاه‌های کمتر همیشه بالاترین سود را در میان سایر کمپانی‌ها دارند و این خود تأییدی بر این موضوع است که پرچم‌داران خریداری‌شده واقعاً تا این حد ارزش هزینه کردن ندارند. بااین‌حال نکته‌ای که در صنعت دستگاه‌های هوشمند دیده می‌شود این است که ویژگی‌های بسیار جذاب و مدهوش کننده از قبیل عملکرد خیلی قوی پردازنده و دوربین بسیار قوی فقط در این محصولات دیده می‌شود و علاقه‌مندان مجبور هستند تا برای دریافت ویژگی‌های برتر هزینه‌ای بسیار زیاد و گزاف را صرف کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا