اخبار تکنولوژی

تبلت آنر Tablet 9 بزودی معرفی می شود

طبق گزارش‌ها، آنر در حال کار بر روی یک تبلت جدید، احتمالاً آنر تبلت ۹ است. این اطلاعات از پایگاه داده گواهی ۳C چین فاش شده، جایی که دو نسخه از تبلت‌های جدید آنر با شماره مدل HEY-W09 و W19 فهرست شده و گمان رفته آنر Tablet 9 باشد.

این گواهی تایید می‌کند که هر دو مدل از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. در حالی که این لیست جزئیات دیگری ارائه نمی‌دهد، افشاگر اطلاعاتی در Weibo ادعا می‌کند که تبلت آنر ۹ به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ مجهز خواهد شد. این پردازنده در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و مبتنی بر فرآیند تولید ۴ نانومتری کوالکام است. حداکثر سرعت فرکانس آن ۲.۲ گیگاهرتز بوده و دارای پردازنده گرافیکی Adreno 710 است.

Wangzhai همچنین ادعا می‌کند که آنر تبلت ۹ ظرفیت باتری بالایی خواهد داشت، اما او به ظرفیت دقیق آن اشاره نکرد. تبلت آنر ۸ که در جولای ۲۰۲۲ عرضه شد، دارای باتری ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی است. اطلاعات مربوط به تبلت آنر ۹ هنوز محدود بوده و با این حال، بر اساس لیست‌های گواهی ۳C، می‌توان انتظار داشت که این تبلت از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی کند.

این یک ارتقاء قابل توجه از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بوده که توسط تبلت آنر ۸ پشتیبانی می‌شود. تبلت آنر ۸ همچنین دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی ۲K LCD با نسبت تصویر ۱۰:۶، بیش از ۱ میلیارد رنگ و وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ قدرت می‌گیرد. تبلت آنر ۸ در جولای ۲۰۲۲ عرضه شد، بنابراین مدل جدید آن به تعویق افتاده است.

آنر Tablet 9 در راه است

در هفته‌های آینده باید درباره تبلت آنر ۹ اطلاعات بیشتری کسب کنیم. برند آنر هر سال تبلت‌های جدیدی برای معرفی داشته و کمپانی مذکور در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی ارائه دهد. این کمپانی در تلاش بوده تا ویژگی‌های بزرگی را در محصولاتی چون تبلت و گوشی تعبیه کند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود کمپانی مورد اشاره چه برنامه‌ای برای رونمایی از تبلت خود دارد. آنر پیشتر گوشی آنر ایکس۷بی را معرفی کرد که ارزان‌ترین تلفن هوشمند بین المللی به حساب می‌آید. جزئیات بیشتری دردست نیست و باید منتظر اخبار موثق و بیشتری باقی ماند.

انتظار داریم بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شده و بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا