اخبار تکنولوژی

تبلت آیکیو Pad Air بزودی معرفی می شود

iQOO که عمدتاً به خاطر گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود، ممکن است به زودی تبلت جدیدی به نام آیکیو Pad Air را روانه بازار کند. این دستگاه اخیراً در پلتفرم گواهی ۳C چین رویت شده است.

طبق این لیست، پد ایر با شماره مدل «iPA2451» به پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی مجهز شد. این از فهرست همراه آداپتور شارژ ۴۴ واتی با شماره مدل V4440L0A0-CN مشهود است.

آیکیو Pad Air با همان شماره مدل “iPA2451” ماه گذشته در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط Google Play ظاهر شد. با این حال، آنچه جالب است این بوده که این تبلت نام رمز خود را با ویوو Pad Air که پیشتر راه‌اندازی شده به اشتراک می‌گذارد.

بنابراین این احتمال وجود دارد که Pad Air بتواند یک Pad Air تغییر نام داده شود. برای یادآوری، ویوو Pad Air یک صفحه نمایش بزرگ ۱۱.۵ اینچی ۲.۸K با نسبت تصویر ۳:۲، طیف رنگی DCI-P3 و نرخ نوسازی تطبیقی ۱۴۴ هرتز ارائه می‌دهد. این تبلت دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ است و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی سخاوتمندانه تکمیل می‌شود. دستگاه از باتری ۸۵۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۴ واتی برخوردار است.

Pad Air از قلم Pencil 2 پشتیبانی می‌کند. از نظر اتصال، گزینه‌هایی مانند Wi-Fi تا ۵ گیگاهرتز، بلوتوث ۵.۲، NFC و USB-C (USB 3.0) را ارائه می‌دهد. پوسته عقب از فلز ساخته شد. ضخامت این تبلت ۶.۶۷ میلیمتر و وزن آن ۵۳۰ گرم است.

آیکیو Pad Air در نزدیکی

در مورد آیکیو Pad Air، جزئیات در حال حاضر محدود است، اما حضور آن در گواهی حاکی از عرضه قریب‌الوقوع آن است. افشاگری‌ها نشان می‌دهند که احتمالاً در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ و پس از معرفی ویوو Pad 3 عرضه خواهد شد. ما مطمئناً شما را در جریان هر گونه پیشرفت جدید در مورد iQOO Pad Air به محض در دسترس قرار دادن آن قرار خواهیم داد.

iQOO یک برند گوشی هوشمند است که توسط شرکت چینی Vivo در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد. این برند بر روی گوشی‌های هوشمند گیمینگ تمرکز دارد و گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده مختلفی را عرضه کرده است. گوشی‌های هوشمند iQOO به دلیل عملکرد قوی، شارژ سریع و طراحی‌های شیک خود شناخته شده‌اند.

برند iQOO در حال حاضر فقط در چین، هند و برخی کشورهای آسیای جنوب شرقی در دسترس است. با این حال، این برند در حال گسترش به بازارهای جدید است و انتظار می رود در آینده در دسترس باشد. آیکیو همیشه سعی داشته محصولات باکیفیتی را در اختیار مخاطب قرار دهد و از جمله آنها باید به سری آیکیو ۱۲ اشاره کرد که مدل‌های قدرتمند و برجسته برند چینی زیرمجموعه ویوو هستند.

انتظار رفته بزودی گوشی‌های هوشمند و جدیدی را شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا