اخبار تکنولوژی

تبلت شیائومی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در راه است

اخیراً یک تبلت شیائومی با شماره مدل ۲۴۰۱۸RPACC توسط مرجع ۳C چین تأیید شده است. مشخص نیست که آیا این دستگاه متعلق به سری پد ۶ شیائومی است یا سری پد ۷.

تاکنون تنها قابلیت شارژ سریع دستگاه از طریق گواهی ۳C آن شناخته شده است. در حال حاضر، یک افشا جدید، توسط افشاگر Digital Chat Station، چیپست را نشان داده است که دستگاه را قدرت می‌بخشد. علاوه بر این، افشاگر زمان عرضه خود را نیز فاش کرده است.

در یک افشا جدید، اطلاعاتی درباره تبلت مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ صحبت می‌کند که دارای فرم فاکتور بزرگی است. اگرچه او به صراحت نام دستگاه را ذکر نکرده، افرادی که در بخش نظرات پست Weibo پست کرده‌اند نشان می‌دهد که این تبلت آینده Xiaomi 24018RPACC است.

برای یادآوری، تبلت ۲۴۰۱۸RPACC با یک شارژر سریع ۱۲۰ واتی در گواهی ۳C دیده شد. این دستگاه همچنین دارای گواهی HDR Vivid است که نشان می‌دهد تجربه تماشای غنی‌تری را ارائه می‌دهد.

فاش کننده گفت که تبلت مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تجربه‌ای به هم پیوسته با سایر دستگاه‌های این شرکت ارائه می‌دهد که نشان داده ممکن است با HyperOS از قبل بارگذاری شود. او مدعی شد که قرار است این تبلت تا پایان ماه فوریه به پایان برسد.

همین افشاگری نشان می‌دهد که این برند همچنین در حال کار بر روی تبلت‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که دارای پنل‌های OLED هستند. به نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها می‌توانند بخشی از سری پد ۷ شیائومی باشند. تا آنجا که به ۲۴۰۱۸RPACC مربوط می‌شود، توصیه شده برای اطلاع از نام نهایی آن منتظر گزارش‌های بیشتر باشید.

انتظار داریم بیشتر اطلاعات فاش شده حقیقت باشند.

تبلت شیائومی با سخت افزار پرچمدار

در دیگر خبرها شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به زودی در بازار چین است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک لیست گواهی جدید نیز کیت دوربین بی سیم را که می‌تواند در کنار این دستگاه جانبی ارائه شود، تایید کرده است.

برای کسانی که نمی‌دانند، انتظار می‌رود مدل رده بالای Xiaomi 14 Ultra در اواخر سه ماهه اول ۲۰۲۴ عرضه شود. اکنون، یک گواهی ۳C کیت دوربین بی سیم شیائومی را لیست کرده که می‌تواند در کنار این گوشی هوشمند پرچمدار عرضه شود. با نگاهی به لیست، کیت دوربین دارای شماره مدل ۲۴۰۲CPS69C است. این ابزار جانبی توسط فناوری لنز شیائومی ساخته خواهد شد و برای مدل ۱۴ اولترا جهت کمک به بهبود تجربه عکاسی است.

گواهی ۳C پشتیبانی از شارژ ۵ ولت و بسته باتری ۱۵۰۰ میلی آمپرساعتی را تأیید می‌کند. این لیست همچنین نشان می‌دهد که کیت دوربین با آداپتور برق راه‌اندازی نمی‌شود. برای یادآوری، آخرین نسل Xiaomi 13 Ultra با کیت دوربین بی سیم نیز راه اندازی شد. دارای یک قاب همراه با یک حلقه آداپتور ۶۷ میلی متری، یک دسته دوربین با دکمه شاتر داخلی و یک پوشش لنز بود. این دستگاه جانبی از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا