اخبار تکنولوژی

تبلت شیائومی پد ۷ پرو تا آوریل ۲۰۲۴ معرفی نمی شود

شرکت Xiaomi در نظر دارد تبلت شیائومی پد ۷ پرو را تا سال ۲۰۲۴ معرفی کند و اکنون اطلاعاتی درباره زمان معرفی و عرضه این تبلت پرچمدار فاش شده است.

شیائومی، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی چین، خود را برای عرضه دستگاه‌های بعدی سری تبلت Pad 7 آماده می‌کند. مشخصات و بازه زمانی راه‌اندازی یکی از تبلت‌های آینده اکنون مشخص شده است. سری قبلی شیائومی پد ۶ متشکل از تبلت‌های پد ۶، پد ۶ پرو و پد ۶ مکس بود که دستگاه‌های ساده پد ۶ و پد ۶ پرو در ماه آوریل امسال رونمایی شدند. چهار ماه بعد، در ماه آگوست ۲۰۲۳، پد ۶ مکس نیز به عنوان نسخه بزرگ‌تر تبلت پد ۶ پرو عرضه شد.

اخبار مربوط به Xiaomi Pad 7 Pro اکنون دردسترس قرار گرفته و کاربر Digital Chat Station ویبو برخی اطلاعات را فاش کرده است. برخی از مشخصات آن نیز پیشتر در اوایل ماه گذشته توسط افشاگر فاش شده بود و گزارش اخیر با نسخه قبلی مطابقت دارد.

طبق آنچه که به اشتراک گذاشته شده، انتظار می‌رود شیائومی پد ۷ پرو آینده از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره‌مند شود و احتمالاً دارای صفحه نمایش LCD با پشتیبانی از نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز باشد. همچنین گفته شده که این دستگاه به رابط کاربری سفارشی HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ مجهز است. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار می‌توان به دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و سیستم چهار بلندگو اشاره کرد.

شیائومی پد ۷ پرو بهار ۲۰۲۴ از راه می رسد

با توجه به بازه زمانی عرضه، انتظار می‌رود که این تبلت در سال آینده و پس از معرفی پرچمدار Xiaomi 14 Ultra عرضه شود که احتمال عرضه آن در آوریل ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد. شیائومی یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است که مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت، از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است.

شیائومی در سال ۲۰۱۰ توسط لی جون، لین بین و پنج همکار دیگر تأسیس شد. این شرکت با هدف ارائه محصولات الکترونیکی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه به بازار چین تأسیس شد. شیائومی به سرعت رشد کرد و در سال ۲۰۱۴ به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در چین تبدیل شد.

شیائومی به دلیل قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، طراحی‌های مدرن و عملکرد خوب محصولات خود شناخته شده است. این شرکت همچنین به دلیل تمرکز خود بر فناوری و نوآوری شناخته شده است. شیائومی در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت دارد و در سال ۲۰۲۲ به عنوان یکی از ۱۰۰ شرکت برتر جهان از نظر ارزش بازار شناخته شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا