اخبار تکنولوژی

تبلت کودکانه گلکسی تب A9 کیدز ادیشن معرفی شد

سامسونگ به تازگی از سری تبلت کودکانه گلکسی تب A9 کیدز ادیشن در دو مدل Galaxy Tab A9 Kids Edition و Galaxy Tab A9+ Kids Edition رونمایی کرد. این تبلت‌ها به طور خاص با در نظر گرفتن کودکان طراحی شدند و تجربه‌ای امن و لذت بخش را تضمین می‌کنند.

گلکسی تب A9 کیدز ادیشن با تمرکز بر نمایشگر پر جنب و جوش و عملکرد قدرتمند مناسب برای کودکان طراحی شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۸.۷ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این تبلت با گزینه‌هایی برای رم ۴ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد که از طریق اسلات کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است.

با استفاده از پردازنده مدیاتک Helio G99، تجربه کاربری روان و پاسخگو را تضمین می‌کند. امنیت با Samsung Knox و نرم افزار One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ بسیار مهم است. این تبلت که برای کودکان طراحی شده، دارای یک محفظه ضد ضربه ویژه برای محافظت بیشتر و حالت Samsung Kids است که محتوای آموزشی و سرگرم کننده را ارائه می‌دهد. والدین این توانایی را دارند که تبلت را با برنامه‌ها و بازی‌های دیگر کودکان سفارشی کنند و محدودیت‌های روزانه صفحه نمایش را تعیین کنند.

این تصاویر با دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی تکمیل شده و تجربه‌ای همه جانبه و ایمن را برای کاربران جوان به ارمغان می‌آورد. Galaxy Tab A9+ Kids Edition تجربه تبلت را با نمایشگر بزرگ‌تر و چشمگیرتر بهبود می‌بخشد.

تبلت گلکسی تب A9 کیدز ادیشن از راه رسید

با داشتن صفحه نمایش ۱۱ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ و نرخ تازه‌سازی نرم‌تر ۹۰ هرتز، یک رابط بصری خیره‌کننده و پاسخ‌گو ارائه می‌دهد. این تبلت همانند همتای خود، گزینه‌هایی برای رم ۴ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌دهد که از طریق اسلات کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است.

Galaxy Tab A9+ Kids Edition با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ عملکرد قوی را تضمین می‌کند. ویژگی‌های امنیتی شامل Samsung Knox و نرم افزار One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ است. این تبلت که مخصوص کودکان بوده، دارای یک محفظه ضد ضربه ویژه برای دوام بیشتر و حالت Samsung Kids است که محتوای آموزشی و سرگرم کننده را ارائه می‌دهد. والدین می‌توانند تبلت را با برنامه‌ها و بازی‌های دیگر کودکان شخصی‌سازی کنند و همچنین محدودیت‌های روزانه صفحه نمایش را تعیین کنند.

تجربه همه جانبه این تبلت به دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، بلندگوهای چهارگانه و باتری چشمگیر ۷۰۴۰ میلی آمپرساعتی گسترش می‌یابد و آن را به انتخابی ایده‌آل برای کاربران جوانی تبدیل می‌کند که به دنبال تجربه تبلت بزرگ‌تر و غنی‌تر هستند.

گلکسی تب A9 کیدز ادیشن با قیمت (۲۱۲ دلار) و Galaxy Tab A9+ Kids Edition (5G)  (۳۲۱ دلار) قیمت دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا