اخبار تکنولوژی

تبلت Xiaomi Pad 7 Pro با سرعت شارژ ۱۲۰ واتی همراه است

ممکن است مجموعه تبلت‌های شیائومی به‌زودی گسترش یابد و شایعاتی در مورد سری پد ۷ آینده به گوش می‌رسد. انتظار می‌رود این سری جدید شامل تبلت Xiaomi Pad 7 Pro و نسخه استاندارد با ویژگی‌های بیشتر شود.

پس از پیش بینی‌ها، یک تبلت شیائومی با شماره مدل ۲۴۰۱۸RPACC بر روی پلتفرم گواهی ۳C چین رویت شد. این گواهی به قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره دارد که با اطلاعات قبلی در مورد Pad 7 Pro مطابقت پیدا کرد.

جالب اینجاست که همین دستگاه به همراه یک نسخه جهانی بالقوه (مدل شماره ۲۴۰۱۸RPACG)، گواهینامه HDR Vivid را نیز دریافت کرده است. این نشان می‌دهد که تبلت می‌تواند از نمایشگری با پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا (HDR) برخوردار باشد که نویدبخش تصاویری غنی‌تر و زنده‌تر است.

شایعه شده که شیائومی پد ۷ پرو آینده دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی LCD با وضوح بالای ۱۴۸۰ در ۲۳۶۷ پیکسل و نرخ نوسازی سریع ۱۴۴ هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که این مدل از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت بگیرد. مشابه مدل قبلی، این مدل ممکن است تا ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه دهد.

تبلت Xiaomi Pad 7 Pro در نزدیکی

این تبلت به احتمال زیاد دارای اندروید ۱۴ با سیستم عامل HyperOS ارتقا یافته است. ممکن بوده یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی چشمگیر در عقب داشته باشد. به همین ترتیب، برای صدا، ممکن است با سیستم چهار بلندگو همراه باشد. انتظار رفته باتری بزرگ ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی دستگاه را در حال کار نگه دارد.

شیائومی قصد دارد از شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو در رویداد آوریل ۲۰۲۴ رونمایی کند. انتظار رفته این تبلت‌ها در کنار شیائومی ۱۴ اولترا معرفی شوند. شیائومی یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیکی است که مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است.

شیائومی در سال ۲۰۱۰ توسط یک گروه از مهندسان و کارآفرینان چینی با نام Lei Jun تأسیس شد. این شرکت با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برندهای فناوری در جهان تبدیل شد.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون نسل بعدی محصولات این برند باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا