اخبار

تجربه قانونی بازی با هیولا

رونمایی از هیولا

دیروز پلتفرم هیولا به‌صورت رسمی در نشستی به اصحاب رسانه معرفی شد و به همین دلیل نیز در ادامه نگاهی کوتاه به این رخداد و ماهیت هیولا خواهیم انداخت تا ببینیم که این پلتفرم، چه تأثیری بر روی صنایع دیجیتالی کشور ما خواهد داشت.
ابتدا باید ماهیت هیولا را برای شما باز کنیم. این پلتفرم و این نام بسیار جالب در حقیقت یک ساختار متحد آنلاین است که از طریق آن می‌توان به آخرین بازی‌های روز ایران و تعدادی از جذاب‌ترین بازی‌های جهان دسترسی داشت. این پلتفرم موجب می‌شود تا بتوان بازی‌های اصل را با کیفیت واقعی و با قیمتی بسیار مناسب دریافت کرده و بر روی سیستم خود مورد استفاده قرار داد. از جمله مزایای دیگر هیولا نیز این است که در هر کجای جهان و از هر سیستمی که بخواهید، می‌توانید به آن دسترسی داشته و بازی‌های مورد علاقه خود را اجرا کنید.
این پلتفرم توسط شرکت فن افزار عرضه شده است که علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و کسانی که اخبار صنایع نوپای دیجیتالی ایران را دنبال می‌کنند، با نام این شرکت آشنا هستند. این شرکت در سابقه کاری خود عرضه محصولاتی مانند بازی گران‌قدر گرشاسپ را می‌بیند و علاوه بر این یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که توانست راه بازی‌های ایرانی را به بازارهای بین‌المللی باز کند.
حال محصول جدید آن‌ها یعنی هیولا، در حال حاضر بیش از ۲۰ بازی مختلف را در خود جای داده است. این بازی‌ها که بیشتر شامل بازی‌های ایرانی هستند، ژانرهای مختلفی را شامل می‌شوند و از اکشن اول شخص، معماهای منطقی، ماجراجویی، مسابقه‌ای و غیره را شامل می‌شود.
حتی بازی تحسین‌شده‌ای مانند این جنگ من (This war of mine) که توسط شرکت لهستانی ۱۱bit عرضه شده است، در این پلتفرم قابل دستیابی بوده و به کمک هیولا می‌توان این بازی را با ترجمه کامل فارسی و با قیمتی کمتر از یک‌چهارم قیمت آن در بازار جهانی تجربه کرد.
هیولا از طریق وب‌سایت www.hayoola.com قابل دسترسی است و عضویت در آن رایگان به‌حساب می‌آید. این پلتفرم در نوع خود یکی از بهترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای صنایع دیجیتالی ایران بیفتد و به همین دلیل نیز وظیفه هر کسی که صنایع نوپای دیجیتالی ایران و بازی‌های کامپیوتری را دوست دارد این است که از این پلتفرم حمایت کند تا بتوان بازی‌های کامپیوتری را به‌صورت اصل و با اعتمادی کامل در اختیار داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا