اخبار

تست خراش، خمش و سوزاندن گوشی LG V20

به تازگی فردی به نام جری ریگ جدیدترین پرچم دار ال جی یعنی V20 را با خم کردن، خراشیدن و سوزاندن شکنجه کرده است و نتیجه این آزمایشات سخت را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.
در این آزمایش جری ریگ ابتدا پوشش محافظی که بر روی صفحه نمایش قرار داشت، برداشت و صفحه نمایش آن را با کلید و سکه خراشید؛ اما شیشه صفحه نمایش به اندازه کافی در برابر این اشیا مقاوم بود؛ البته قسمت بالایی و پایینی قاب جلویی این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده اند که به راحتی خراشیده می شوند.
پوشش مشبک بلندگوی V20 و همچنین دکمه های مختلفی که بر روی بدنه آن قرار دارند، از جنس فلز هستند. قاب پشتی این گوشی نیز فلزی است؛ اما دکمه ها و قاب پشتی کمی در برابر خراشیده شدن آسیب پذیر هستند. در این آزمایش حسگر اثر انگشت نیز خراشیده شد و پس از آن بدون هیچ گونه مشکلی کار می کرد. حتی لنز دوربین این گوشی نیز در این آزمایش در امان نماند و خراشیده شد. اگر چه لنز دوربین این گوشی توسط پوشش محافظی محافظت می شود؛ اما باز هم امکان خراشیده شدن آن و حتی احتمال شکستن آن پس از خراشیده شدن وجود دارد.
پس از آن V20 با حرارت نیز مورد آزمایش قرار گرفت و پس از شش ثانیه صفحه نمایش آن سیاه شد؛ البته صفحه نمایش پس از مدت کوتاهی به حالت عادی خود بازگشت. در آخرین مرحله هم جری کینگ گوشی را با خم کردن مورد آزمایش قرار داد. ال جی V20 نسبت به ال جی V10 کمی منعطف تر است و به آسانی با خم شدن آسیب نمی بیند. البته قاب پشتی گوشی و باتری آن پس از خم شدن گوشی کمی برآمده شدند؛ اما در عملکرد گوشی اختلالی ایجاد نشد.
به نظر می رسد ال جی V20 در تمام آزمایشاتی که برای آزمایش و بررسی مقاومت آن انجام شده است، سربلند شده است.  با این وجود توصیه می کنیم برای این گوشی یک قاب محافظ تهیه کنید تا ظاهر زیبایی آن حفظ شود و آسیبی نبیند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا