اخبار

تشخیص گر هوشمند شرکت سیناپتک روی گوشی های هوشمند

در حال حاضر طبق تجربه حسگرهای اثرانگشت موجود در گوشی‌های هوشمند، بر روی دکمه هوم در پایین صفحه‌نمایش قرار دارند؛ این در حالیست که سیستم تشخص هویت موبایلی شرکت سیناپتک نه تنها امکان تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر را فراهم می‌کند، بلکه از یک سیستم تشخیص چهره مرکزی نیز بهره می‌برد که توسعه آن توسط شرکت KeyLemon توسعه یافته است.
اگر در جریان باشید و بدانید، به‌کارگیری از روش‌های بیومتریک همچون استفاده از سنسور اثر انگشت یا سنسور عدسی چشم  در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. شرکت سیناپتک نیز یکی از پیشروان این عرصه بوده، سیستم تشخص هویت موبایلی جدید خود را که تلفیقی از سنسور اثر انگشت و سنسور تشخیص چهره بوده را همراه خود به CES 2017 آورده است.
هرچند هنوز تصویری از این محصول جدید سیناپتک منتشر نشده، اما شنیده می‌شود که این سیستم علاوه بر افزایش و بهبود سطح امنیت دارندگان گوشی‌های هوشمند در هنگام پرداخت موبایلی، می‌تواند بر روی لپ تاپ‌ها و حتی تبلت‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. سیستم تشخص هویت موبایلی جدید سیناپتک از فناوری هوش مصنوعی به منظور عدم فریب خوردگی سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند. هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان عرضه این فناوری ارائه نشده است، با این حال احتمالا اپل از سنسور اثر انگشت ساخت سیناپتک در گلکسی S8 استفاده خواهد کرد.
شاید گلکسی S8 با این همه شایعه تبدیل به غول چراغ جادو شده باشد!اما باید در نظر گرفت اگر تمامی این دستگاه ها و تجهییزات درون این گوشی قرار گیرند قیمت آن به صورت سر سام آور بالا خواهد رفت!
منتظر اطلاعات بعدی در مورد این سنسور قوی باشید
شرکت سیناپتک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا