اخبار

تصاویری از ساعت هوشمند اچ تی سی منتشر شد

طی سال‌های اخیر خبرهای متعدد و ضدونقیضی مبنی بر احتمال طراحی ساعت هوشمندی توسط اچ‌تی‌سی منتشر شده است، اما سرانجام به نظر می‌رسد که این شرکت تایوانی در حال کار روی چنین محصولی است. یکی از کاربران ویبو، تصاویر منتسب به ساعت هوشمند در حال توسعه و مبتنی بر اندروید ور “Halfbeak” را در این وب‌سایت چینی منتشر کرد، پیش از این نیز وب‌سایت Phandroid شایعاتی مبنی بر توسعه‌ی ساعت هوشمندی را با این نام توسط اچ‌تی‌سی، منتشر کرده بود.
با توجه به وجود برند Under Armour در پشت این ساعت، می‌توان حدس زد که اچ‌تی‌سی با این محصول تمرکز ویژه‌ای روی حوزه‌ی سلامت خواهد داشت، چرا که این شرکت تایوانی در گذشته نیز با همکاری کمپانی یاد شده محصولاتی را در این حوزه عرضه کرده است.
 
ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی
 
در حال حاضر مشخص نیست که اچ‌تی‌سی چه قابلیت‌هایی را از لحاظ نرم‌افزاری به ساعت هوشمند Halfbeak اضافه خواهد کرد. براساس گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده‌اند، رزولوشن نمایشگر این ساعت هوشمند ۳۶۰ در ۳۶۰ است و همان طور که در تصویر نیز واضح است، خوشبختانه اچ‌تی‌سی در این ساعت از نمایشگری به فرم گرد بهره برده است. با این حال سوال اصلی زمان عرضه‌ی Halfbeak است، چرا که اچ‌تی‌سی کماکان در حال توسعه‌ی این ساعت هوشمند است.
 
ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی
عرضه‌ی یک محصول پوشیدنی توسط اچ‌تی‌سی حرکتی رو به جلو برای آن محسوب ‌می‌شود. این شرکت تایوانی کماکان در وضعیت نامساعدی به سر می‌برد و گزارش‌های مالی آن ناامیدکننده است، بنابراین عرضه‌ی یک ساعت هوشمند می‌تواند نام این کمپانی را در میان کاربرانی محبوب کند که در حال حاضر علاقه‌ای به خرید هیچ گوشی‌ هوشمندی با برند اچ‌تی‌سی ندارند.

منبع engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا