اخبار

تصاویری از سامسونگ گلکسی A9 Star فاش شد

گلکسی A9 Star نام محصول میان رده جدید سامسونگ است که انتظار می‌رود در طول ماه‌های آینده معرفی و روانه بازار شود. اخیرا تصاویر و اطلاعاتی از این تلفن هوشمند فاش شده که در این مقاله از موبایلستان به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. همراه ما باشید.
فعلا معلوم نیست که سامسونگ در چه تاریخی محصول جدیدش را با نام گلکسی A9 Star معرفی خواهد کرد. از این محصول که شماره مدل SM-G8850 را دارد در طول روز‌های گذشته ویدیویی منتشر شد که طراحی کلی دستگاه را نشان می‌داد و اکنون نیز شاهد تصاویری از بدنه آن هستیم که از طریق آن‌ها می‌توان نگاه دقیق‌تری به این محصول بزرگ هیکل داشت.

مطالب مرتبط:

تصاویر جدید نیز همانند ویدیو و تصاویر قبلی حاکی از این هستند که سامسونگ در این محصول از زبان طراحی قبلی خود تاحدودی فاصله گرفته است که این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای مشتریان باشد. در بخش پشتی این تلفن هوشمند شاهد دوربین دوگانه هستیم که به صورت عمودی در گوشه دستگاه قرار گرفته است. قرارگیری دوربین به این صورت باعث می‌شود که به یاد محصولاتی نظیر آیفون ایکس و هواوی P20 بیافتیم. فلاش دوگانه LED نیز در بخش زیرین دوربین قرار دارد. از سایر تغییرات طراحی این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت آن اشاره کرد که ساختار دایره‌ای خود را به ساختار مربعی تغییر داده و در مکانی نسبتا بالاتر در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته است.
گلکسی A9 Star
طراحی قسمت جلویی این تلفن هوشمند همچنان یادآور زبان طراحی سامسونگ است. یک نمایشگر ۶.۳ اینچی بخش زیادی از قسمت جلویی این دستگاه را پوشانده و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. در حاشیه بالایی این نمایشگر نیز دوربین سلفی ۱۶ مگایپکسلی و اسپیکر مکالمات صوتی قرار گرفته‌اند. از سایر موارد قابل توجه در طراحی این تلفن هوشمند میان‌رده می‌توان به دکمه اختصاصی Bixby اشاره کرد. چنین دکمه‌ای را در سری گلکسی S9 نیز شاهد بودیم.
در خصوص مشخصات گلکسی A9 استار باید به لیست منتشر شده از سوی TEENA مراجعه کنیم. در لیستی که اخیرا از سوی TEENA منتشر شد، گفته می‌شود این محصول دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین‌های پشتی این تلفن هوشمند به ترتیب ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی هستند و یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. سیستم عامل پیش‌فرض آن نیز نسخه ۸.۰ از اندروید Oreo است.
گلکسی A9 Star در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد، اما فعلا چندان دقیق معلوم نیست که چه کشور‌هایی میزبان تلفن هوشمند جدید سامسونگ خواهند بود. نظر شما در خصوص گلکسی A9 Star چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا