اخبار تکنولوژی

تصاویر تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2024 سامسونگ لو رفت

گزارش‌های قبلی نشان داده که سامسونگ ممکن است بزودی تبلت جدیدی از سری S را با نام تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2024 معرفی کند. این سومین تبلت با برند Tab S6 Lite پس از نسخه‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۰ خواهد بود.

گزارش جدیدی توسط Winftuture.de تقریباً تمام مواردی را در مورد نوع ۲۰۲۴ فاش کرده است. طبق این گزارش، گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) دارای یک پنل ۱۰.۴ اینچی LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل خواهد بود. در جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و پنل عقب آن دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی بدون فلاش است.

تبلت Galaxy Tab S6 Lite که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، دارای تراشه Exynos 9611 است. نوع ۲۰۲۲ آن بسته به بازار با اسنپدراگون ۷۳۲G یا اسنپدراگون ۷۲۰G عرضه شد. گفته می‌شود نسخه ۲۰۲۴ آینده این دستگاه دارای چیپست Exynos 1280 خواهد بود.

مدل مذکور که به عنوان Galaxy Tab S6 Lite (2024) شناخته می‌شود، دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین یک اسلات کارت microSD برای ذخیره‌سازی بیشتر خواهد داشت. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این تبلت دارای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز خواهد بود یا خیر.

تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2024 مدلی میان رده

تبلت Galaxy Tab S6 Lite

تب اس ۶ لایت دارای باتری ۷۰۴۰ میلی آمپرساعتی است، اما اطلاعاتی در مورد قابلیت شارژ سریع آن در این گزارش وجود ندارد. این تبلت احتمالاً شارژ ۱۵ واتی را ارائه داده و دستگاه از قلم S Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گواهی TDRA (امارات متحده عربی) و بلوتوث نشان دادند که تبلت دارای شماره مدل SM-T620 و SM-T625 است. گزارش جدید می‌گوید که این شماره مدل‌ها به ترتیب متعلق به نسخه‌های Wi-Fi و LTE این تبلت است. نسخه Wi-Fi احتمالاً حدود ۴۰۰ یورو قیمت دارد، در حالی که نسخه LTE ممکن است ۴۵۰ یورو قیمت داشته باشد و پیش بینی شده در رنگ‌های مشکی و بژ عرضه خواهد شد.

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از تبلت‌های خود را معرفی و عرضه کرده که دارای طراحی باکیفیت و سخت افزار برجسته هستند. این برند همیشه سعی داشته مدل‌های جذابی ارائه دهد. پیدا نیست چه زمانی شرکت کره‌ای محصول جدید را عرضه خواهد کرد و پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

این کمپانی در تلاش بوده مدل ۲۰۲۴ تبلت سال‌های قبل را روانه بازار کند. شایان ذکر بوده که این شرکت در نظر دارد تا مدلی برجسته ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا