اخبار

انتشار تصاویر سه‌بعدی از پرچم‌داران جدید سامسونگ

انتشار تصاویر سه‌بعدی از پرچم‌داران جدید سامسونگ

سامسونگ به‌تازگی نرم‌افزار Unpacked سال ۲۰۱۸ میلادی خود را در گوگل پلی استور منتشر کرد و این در حالی اتفاق افتاد که تنها چند روز تا شروع کنگره جهانی موبایل و رونمایی از پرچم‌داران جدید سامسونگ زمان باقی است.
در همین راستا نیز به‌تازگی یکی از کاربران شبکه ردیت اظهار داشته است که موفق به باز کردن جزئیات این نرم‌افزار و کشف تصاویر سه‌بعدی از گلکسی اس ۹ در این نرم‌افزار شده است. این تصاویر نکات زیادی را درباره این تلفن همراه هوشمند افشا می‌کند. برای مثال مدلی از این تلفن همراه هوشمند بارنگ بنفش یاسی منتشر خواهد شد که البته از دکمه بیکسبی هم برخوردار است. این تصاویر همچنین سیستم بلندگوی دوقلو را برای این دستگاه نشان می‌دهند و موقعیت قرارگیری جدید حسگر اثرانگشت نیز در زیر دوربین گلکسی اس ۹ نمایان است. البته به نظر می‌رسد که فلش و ماژول ضربان قلب نیز به نسبت گلکسی اس ۸ سال گذشته با تغییراتی همراه شده است.
بااین‌حال تنها کم‌تر از یک هفته به مراسم رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس زمان باقی است و بسیاری از اصحاب رسانه به همراه کاربران علاقه‌مند به برند محبوب سامسونگ که این روزها به‌عنوان برترین تولیدکننده تلفن‌های همراه اندروید در سطح جهان شناخته می‌شود، برای این اتفاق هیجان‌زده هستند. بااین‌وجود تصاویر یادشده را می‌توان به‌عنوان یکی از معتبرترین تصاویری دانست که تاکنون در رابطه با گلکسی اس ۹ در فضای مجازی منتشرشده است و می‌توان به صحت آن اطمینان کرد. بااین‌حال هنوز درباره رنگ‌های منتشرشده از این تلفن‌های همراه هوشمند اطلاعات چندان دقیقی در دست نیست و می‌بایست برای فهمیدن این امر تا مراسم رونمایی از این دو تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار سامسونگ صبر کرد.
البته در حال حاضر شما می‌توانید از نرم‌افزار Samsung Unpacked 2018 که به‌تازگی بر روی گوگل پلی استور قرارگرفته است برای مشاهده پخش زنده رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا