اخبار

تصاویر مفهومی جدید Meizu MX 6 نشان از صفحه نمایش منحنی دارند

تولید کننده چینی Meizu پس از تجربه موفقیت‌های مکرر خودش با عرضه محصولاتی نظیر M2 Note، MX5 و Pro 5 حال به دنبال آن است تا از پرچمداری قدرتمند همپای بزرگانی نظیر سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رونمایی کند و معادلات بازار تلفن‌های هوشمند را به هم بزند. بر اساس تصاویر مهفومی دست به دست شده بین علاقه مندان به این کمپانی، به نظر میرسد که این Meizu MX 6 یا Pro 6 علاوه بر دارا بودن تکنولوژی لمس سه بعدی، به یک صفحه نمایش منحنی نیز مجهز گردیده است.
“Meizu” یکی از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند چینی است که به واسطه مسیر خوب و هدفمندی که در تولید محصولاتش انتخاب کرده، خود را به عنوان جزئی از این صنعت برای علاقه مندان به تکنولوژی مطرح کرده است. با عرضه تلفن‌های هوشمند به خوبی طراحی شده و ارزشمندی مانند M2 Note و MX5 میزو توانست حتی طرفداران زیادی را در کشور‌های غربی نیز به دست آورد. در همین حال مدل Pro 5 این کمپانی نیز که سال گذشته عرضه شد، هنوز هم به جهت شباهت با آیفون ۶ پلاس و همچنین سخت افزار‌هایی قدرتمند و همپا با سامسونگ گلکسی اس ۶ دارای محبوبیت زیادی نزد مصرف کنندگان می‌باشد.
به هر حال پروژه بعدی میزو نیز در بهار سال جاری رونمایی خواهد شد. MX6 نام تازه ترین تلفن هوشمند این کمپانی است که قصد دارد تا دنباله رو موفقیت‌های کسب شده توسط مدل MX5 باشد. بر اساس آخرین گزارشات این تلفن هوشمند مجهز به یک تراشه مدیاتک Helio X20 و پردازنده گرافیکی Mali T880 می‌باشد. هرچند ممکن است میزو MX6 از تمامی ۱۰ هسته این تراشه نتواند استفاده کند اما ما شاهد کسب نمره ۷۰۳۷ توسط این تلفن هوشمند در تست Geekbench هستیم تا نشان دهنده پتانسیل بالای این غول چینی ‌باشد.
با توجه به تصاویر انتشار یافته در چند وقت اخیر، به نظر می‌رسد که تلفن هوشمند میزو MX6 به یک صفحه نمایش با قابلیت لمس سه بعدی مجهز شده باشد که استفاده از این تکنولوژی بین تولیدکنندگان چینی در حال تبدیل شدن به یک روند عادی است. این تصاویر رندری مفهومی تا حدود زیادی می‌توانند رنگ واقعیت به خود داشته باشند. این تصاویر همچنین نشانگر استفاده از یک صفحه نمایش خمیده با دو حاشیه منحنی هستند که به شدت با طراحی گلکسی اس ۷ اج سامسونگ و همچنین Vivo Xplay 5 (تلفن خمیده دیگر برند چینی) در این زمینه شباهت دارد.
اگر تصاویر مفهومی انتشار یافته چهره نهایی این غول چینی باشند، می‌توان گفت که موفقیت‌های زیادی منتظر میزو و تلفن هوشمند MX 6 یا Pro 6 این کمپانی خواهد بود. هرچند که هیچ یک از این موارد رنگ و بوی رسمی ندارند و باید جهت دیدن محصول نهایی، منتظر رونمایی از آن در بهار پیش رو بود.
 

Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders-1-620x328 Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders-3

منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا