اخبار

تصاویر نوکیا ۹ به همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

تصاویر نوکیا ۹ به همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی
به تازگی تصاویر و اطلاعاتی از گوشی نوکیا ۹ منتشر شده است اما به دلیل قاب محافظی که روی دستگاه وجود دارد، نمی‌توان به طراحی کلی محصول پی برد.
تنها اطلاعاتی که می توان دریافت بخش اتصالات دستگاه است که تصاویر منتشرشده، وجود پورت USB Type-C را در آن تأیید می‌کنند. البته لازم به ذکر است که تمام محصولات جدید نوکیا از این پورت بهره می‌برند. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز در نوکیا ۹ وجود دارد.
ان دستگاه دارای نمایشگر ۵.۳ اینچی است که کیفیت QHD ارائه می‌کند. البته پیش از این CPU-Z سایز نمایشگر این دستگاه را ۵.۲۷ اینچ و حداکثر روشنایی آن را ۵۳۰ نیت اعلام کرده بود.
دیگر مشخصات آن شامل چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت حافظه رم می باشد. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. نسخه ۷.۱.۱ از اندروید روی این گوشی هوشمند اجرا می‌شود. درون جعبه آن هندزفری و شارژر سریع QuickCharge 3.0 قرار دارد.
دارای دو دوربین اصلی بوده که  هر دو ۱۳ مگاپیکسلی هستند. در زیر این دو لنز فلاش دوگانه LED قرار دارد. در بخش دوربین، قسمتی سیاه‌رنگ به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد مربوط به فوکوس لیزری باشد.
باید به این نکته نیز توجه داشت که طراحی این دستگاه فعلا در حد طرح اولیه است و امکان دارد با نسخه نهایی تفاوت‌هایی داشته باشد. بر اساس شایعات، گفته می‌شود این محصول در ایالات متحده ۷۰۰ دلار و در اروپا ۷۵۰ یورو قیمت خواهد داشت.
تصاویر نوکیا 9
تصاویر نوکیا 9
 
تصاویر نوکیا 9
تصاویر نوکیا 9
 
تصاویر نوکیا 9

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا