اخبار

تصویر اصلی گلکسی نوت ۸ فاش شد

پس از یک ماه شایعات سریالی در مورد گلکسی نوت ۸ و تصاویر رندر متفاوت منتشر شده از این گوشی، امروز یک تصویر منتسب به این گوشیمنتشر شده که جزییات این گوشی را به وضوح نشان می دهد.
این گوشی در ظاهر شباهت های زیاده به گلکسی S8 دارد اما تفاوت عمده آن در لبه ها و بده گوشی است. گلکسی نوت ۸ علاوه بر اینکه در پنل جلو دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده است، در بخش پشت نیز در لبه‌ها از وجود خمیدگی بهره می‌برد. کلید پاور و قفل صفحه‌نمایش در لبه‌‌ی سمت راست گوشی قرار دارند. در لبه‌ی سمت چپ نیز می‌توان کلید‌های تغییر حجم صدا را در کنار کلید اختصاصی دستیار صوتی هوشمند بیکسبی مشاهده کرد.
انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ با بهره‌گیری از صفحه‌‌نمایش ۶.۳ اینچی سوپرامولد با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ در کنار قلم S Pen با قابلیت‌های بهبودیافته راهی بازار شود. این گوشی اولین گوشی سامسونگ است که از دوربین با لنز دوتایی استفاده می کند همچنین سنسور اثر انگشت آن نیز در پشت گوشی کنار فلش قرار گرفته است.
از مشخصات فنی دیگر این گوشی باید به بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ در کنار حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی همراه با اندروید ۷.۱.۱ نوقا راهی بازار شود. باید دید که سامسونگ در مراسم اول شهریورماه (۲۳ آگوست) که در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، چه نمایشی ارائه خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا