اخبار

تصویر خبری HTC Butterfly 2 قبل از معرفی رسمی‌لو رفت!


به خاطر دارید اولین تلفن هوشمند با صفحه نمایش ۱۰۸۰P را چه شرکتی معرفی کرد؟ درست حدس زدید… HTC . این تلفن با نام DROID DNA معرفی شد و با نام BUTTERFLY در اکثر کشورها عرضه شد و لازم به ذکر است که از موفقیت خوبی برخوردار بود. بگذارید دوباره برگردیم به گذشته، مدتی پیش بود که مدل جدیدی از HTC با نام butterfly j فقط برای ژاپن عرضه شد.

اما امروز بود که یک لو دهنده چینی تصویر خبری مدل جدید این تلفن موفق را منتشر کرد تا امروز دنیای لو دهندگان بی هیاهو نماند. طبق اطلاعات لو رفته قلب این تلفن کاملا شبیه به پرچمدار کنونی HTC یعنی M8 می‌باشد و طراحی آن را از E8 به ارث برده است همچنین در شایعات بوده که امکان دارد این تلفن ضد آب باشد پس باید منتظر تلفنی سبک، ارزان قیمت و ضد آب از HTC باشیم.
یکی دیگر از محاسن این گوشی استفاده از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. این بار اچ تی سی به جای استفاده از دوربین دو گانه ۴ التراپیکسلی به مگاپیکسل روی آورده است این کار به همراه فلش دوگانه به شما کمک می‌کند تا هیچ یک از لحظات مهم زندگیتان را فراموش نکنید.
به هر حال باید صبر کنیم تا این گوشی ارزان قیمت معرفی شود که احتمالش وجود دارد در نمایشگاه IFA امسال شاهد رونمایی از آن باشیم.
پایان خبر./
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا