اخبار

تغییر نام و رونمایی مجدد اچ‌تی‌سی بولت

تغییر نام و رونمایی مجدد اچ‌تی‌سی بولت

اچ‌تی‌سی

به‌تازگی شرکت اچ‌تی‌سی دعوت‌نامه‌هایی را برای رخدادی در ۲۲ نوامبر در تایوان به اصحاب رسانه ارسال کرده است که به‌احتمال فراوان این دعوت‌نامه‌ها مربوط به رونمایی از یک تلفن همراه هوشمند جدید تولید این شرکت است. این در حالی است که این شرکت با عرضه مدل جدید خود یعنی بولت، بازه زمانی عجیب و اندکی را برای رونمایی از مدل جدید در نظر گرفته است ولی ظاهرا ماجرا از این قرار است که این محصول جدید در حقیقت همان اچ‌تی‌سی بولت است که قرار است با نامی جدید در سطح آمریکا عرضه گردد.

این تلفن همراه که در کشور ایالات‌متحده به‌صورت انحصاری توسط اپراتور مخابراتی مشهور، اسپرینت عرضه می‌شود، دارای نسل جدید سیستم اتصال به شبکه‌های LTE Plus است که این شبکه قرار است از سال آینده میلادی قابل استفاده باشد. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ ایوو (Evo) به مشتریان آمریکایی ارائه گردد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری نمی‌توان تفاوتی را بین مدل بولت اصلی و ۱۰ ایوو مشاهده کرد و هر دو مدل دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۳۲۰۰ آمپر ساعت و پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ هستند. سیستم عامل موجود بر روی این دستگاه نیز اندروید نسخه ۷ یا اندروید نوقا خواهد بود.

برخی از کاربران استفاده از اسنپ دراگون ۸۱۰ که متعلق به سال گذشته میلادی بوده است را اقدامی نامناسب ارزیابی کرده‌اند ولی در عمل می‌توان این پردازنده را با توجه به قیمت ۶۰۰ دلاری این محصول، قابل‌قبول دانست. درگاه ارتباطی این محصول نیز از نوع یواس‌بی نوع C خواهد بود ولی در این دستگاه از جک هدفون خبری نخواهد بود.

درمجموع می‌توان گفت که با توجه به رقبای موجود در بازار نمی‌توان انتظار داشت که این محصول بتواند محبوبیت بالایی را به دست بیاورد و تغییر نام را نمی‌توان راهکاری برای جذب مخاطب بیشتر به‌حساب آورد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا