اخبار

تغییر نام هواوی آنر V9 برای عرضه در بازارهای خارج از چین

تغییر نام هواوی آنر V9 برای عرضه در بازارهای خارج از چین

هواوی

شرکت هواوی به‌تازگی اعلام کرده است که تلفن هوشمند هواوی آنر V9 از سری آنر این کمپانی در تاریخ ۲۱ فوریه سال جاری میلادی در چین رونمایی خواهد شد. حال گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که این تلفن همراه هوشمند جدید هواوی در آمریکا و دیگر بازارها با نامی دیگر عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های وب‌سایت روسی Hi-Tech.Mail.Ru، نام این تلفن هوشمند خارج از کشور چین به هواوی آنر ۸ پرو تغییر خواهد کرد. این وب‌سایت همچنین ادعا کرد که شرکت هواوی در اواخر ماه جاری میلادی تلفن همراه یاد شده را در کنگره جهانی تلفن‌های همراه که در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد، به نمایش عموم درخواهد آورد.

شایعاتی که پیش‌ازاین درباره آنر V9 یا همان آنر ۸ پرو اظهار شده بود حاکی از آن بود که این تلفن همراه دارای صفحه نمایش QHD به‌اندازه ۵٫۷ اینچ بوده و همچنین اندروید پیش‌فرض نسب شده بر روی آن نیز نسخه ۷٫۰ نوقا خواهد بود. برخی از مدل‌های این تلفن همراه جدید هواوی دارای ۴ گیگابایت رم و برخی از آن‌ها ۶ گیگابایت رم را در خود خواهند داشت. همچنین حافظه داخلی پیش‌فرض این گوشی نیز در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد که با استفاده از کارت حافظه می‌توان این مقادیر را افزایش داد.

به نظر می‌رسد که این تلفن همراه دارای دو دوربین اصلی بوده که یکی از آن‌ها ۱۲ مگاپیکسل و دیگری ۲ مگاپیکسل کیفیت دارند که به‌احتمال‌زیاد می‌توان از این فناوری برای ثبت تصاویری با عمق بیشتر استفاده کرد. البته دوربین دوم این تلفن نیز ۸ مگاپیکسل خواهد بود. باتری به‌کاررفته در این مدل از سری آنر نیز ۳۹۰۰ آمپرساعتی خواهد بود. شایان‌ذکر است که قیمت نهایی این دستگاه هنوز مشخص نشده است و به‌احتمال فراوان این موضوع نیز توسط شرکت هواوی در کنگره موبایل بارسلونا به‌صورت رسمی به مخاطبان جهانی اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا