اخبار

تلفن هوشمند بعدی ال جی سه دوربین سلفی دارد

شرکت کره ای ال جی جمعه گذشته پتنت جدید خودش را در زمینه گوشی های هوشمند به ثبت رساند. این پتنت مربوط به گوشی هوشمندی با سه دوربین سلفی و همچنین سه دوربین اصلی می‌باشد که در دفتر مالکیت معنوی جهان ثبت شده است. این پتنت، اطلاعات محدودی را در اختیار ما قرار می دهد و طبق آن گوشی هوشمند جدید ال جی دارای یک دوربین سه گانه برای قسمت سلفی است که احتمالا برای علاقه مندان به عکاسی سلفی بسیار خوش آیند خواهد بود. ولی با این حال می توان حدس زد که از یک یک لنز استاندارد و یک لنز فوق‌عریض و لنزی مجهز به حسگر ToF در این دوربین سه گانه استفاده گردیده است.

همین اطلاعات کمی که تا به امروز منتشر شده، کافی است که بتوانیم حدس بزنیم که این گوشی احتمالا جایگزین ای جی وی ۲۰ خواهد شد. از طرف دیگر، طراحی آن نیز بی شباهت به این دستگاه نبود و تصاویر منتشر شده از ان نیز این اطلاعات را در اختیار ما می گذارد که در سمت چپ آن دکمه‌ اختصاصی ویژه‌ی دستیار هوشمند گوگل و سمت راست آن دکمه‌ ولوم و محل قراردادن سیم‌ کارت و کارت حافظه دیده می‌ شود. علاوه بر این موضوع نکته جالبی که می تواند جلب نظر کند، این است که در طراحی منتشر شده از این گوشی شاهد جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا نیستیم و این موضوع این احتمال را به وجود می اورد که ال جی نیز به دنبال توسعه سیستم های معروف به ایرباد است. البته که تولید یک گوشی هوشمند از مرحله طراحی تا واقعیت دست خوش تغییرات بسیاری می شود.

با اطمینان می توان گفت که بزرگ ترین تحول در این گوشی نسبت به آن چه که امروز در بازار شاهد هستیم، استفاده کردن از یک دوربین سه گانه می باشد که احتمال دارای یک یک لنز استاندارد و یک لنز فوق‌عریض و لنزی مجهز به حسگر ToF است. با این وجود باید منتظر بمانیم که چه اطلاعات جدید درباره این محصول به بیرون ارائه خواهد شد وهمچنین ببینیم که ال جی اقدام به تولید کردن این دستگاه خواهد کرد و یا این که این طرح در همین مرحله متوقف می شود.

اخیرا شاهد این هستیم که گوشی های هوشمند تولید شده توسط شرکت های مختلف به دوربین های دوگانه، سه گانه و حتی چهارگانه در قسمت اصلی مجهز می شود ک در برخی از مدل های تولیدی نیز یک دوربین دوگانه در قسمت سلفی حضور دارد، اما اینکه احتمالا استفاده کردن از دوربین سه گانه لازم بوده و توجه کاربران را جلب می کند یا خیر موضوعی است که گذر زمان آن را مشخص می کند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا