اخبار تکنولوژی

تلفن Galaxy A05s در Google Play Console رویت شد

انتظار می‌رود سامسونگ در حال حاضر دستگاه‌های گلکسی Fan Edition را روانه بازارهای جهانی کند. این برند کره جنوبی همچنین در حال کار بر روی گوشی هوشمند ارزان قیمت است. با توجه به سرعت شایعات و گواهی‌ها، سامسونگ ممکن است بزودی تلفن Galaxy A05s و مجموعه گوشی A05   را معرفی کند.

هر دو دستگاه اخیراً در رندرهای لو رفته به همراه برگه‌های مشخصات کامل رویت شدند. اکنون گلکسی A05s در وب‌سایت گواهی کنسول Google Play آشکار شده است. سامسونگ گلکسی A05s نیز در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل پلی دیده شد. چهار نوع از گوشی با شماره مدل SM-A057F، SM-A057G، SM-E145F، SM-M145F وجود دارد.

در همین حال، لیست کنسول Google Play این گوشی هوشمند دارای شماره مدل SM-A057F است. طبق گواهی کنسول Google Play، سامسونگ گلکسی A05s دارای پردازنده SM6225 خواهد بود. این شامل چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز خواهد شد. پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ هم تعبیه خواهد شد. مشخصات پردازنده مطابق با اسنپدراگون ۶۸۰ است. این لیست ۶ گیگابایت رم را نیز نشان می‎‎‌دهد. همچنین انتظار داریم دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۳ به فروش برسد.

تلفن Galaxy A05s در نزدیکی رونمایی

گواهی کنسول Google Play همچنین دارای رندر گلکسی A05s بوده که گوشی هوشمند را با نمایشگر ناچ، حاشیه ضخیم زیرین و سه لنز دوربین به صورت عمودی روی هم نشان می‌دهد. در گزینه رنگ سبز لیمویی هم قرار بوده عرضه شود. در این لیست همچنین اشاره شده که محصول آینده دارای وضوح صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم صفحه نمایش ۴۵۰ppi خواهد بود.

طبق برگه مشخصات فاش شده، سامسونگ گلکسی A05s با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۹۰ هرتزی عرضه خواهد شد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز عمق ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی انرژی خواهد گرفت.

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های اقتصادی سری گلکسی A خود را معرفی می‌کند که همگی دارای ویژگی‌ها و طراحی بهبودیافته نسبت به نسل قبل هستند. بزودی نیز شاهد عضو جدید گلکسی A هستیم که با قابلیت‌ها و سخت افزار بهتر ارائه خواهد شد و نباید به شایعات بی‌اساس هم پرداخت.

دقیقا مشخص نیست چه زمانی این مدل از راه می‌رسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا