اخبار تکنولوژی

تلویزیون TV S75 شیائومی راهی بازار شد

شرکت شیائومی به تازگی تلویزیون TV S75 خود را راهی بازار چین کرد. این شرکت اخیرا تلویزیون S Mini LED  را در بازار چین عرضه کرده است. مدل ۷۵ اینچی این تلویزیون اکنون با قیمت ۴۵۹۹ یوان (۶۳۵ دلار) در چین به فروش می‌رسد.

تلویزیون S75 Mini LED دارای صفحه نمایش Mini LED با ۵۱۲ ناحیه نور پس زمینه است که حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. از وضوح ۴K با نرخ نوسازی متغیر تا ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و از تصاویری روان برای گیمینگ و محتوای سریع اطمینان می‌دهد. علاوه بر این، تلویزیون دارای فناوری جبران پویا MEMC برای وضوح حرکت بهبود یافته و حالت ورزشی ۲۴۰ هرتز برای تجربه تماشای پاسخگوتر است.

در بخش سخت افزاری، این تلویزیون از یک پردازنده چهار هسته‌ای A73 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این مدل دارای سیستم عامل  HyperOS شیائومی بوده و از دستیار صوتی XiaoAi برای کنترل هندزفری پشتیبانی می‌کند. این امکان دسترسی به کتابخانه وسیعی از فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، عضویت VIP ویدیویی شیائومی محتوای گسترده و مزایایی از پلتفرم‌های پخش مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلویزیون همچنین دارای یک کنترل از راه دور NFC برای ارسال آسان محتوا از تلفن شما است. از نظر دقت رنگ، تلویزیون با ۱۰.۷ میلیارد رنگ، Delta E حدود ۲ و پوشش ۹۴ درصدی DCI-P3 وسعت رنگ ارائه می‌شود. این تلویزیون همچنین مجهز به بلندگوهای استریو چهار واحدی است که از Dolby Vision، صدای فراگیر Dolby Atmos و IMAX Enhanced پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون TV S75 از راه رسید

تلویزیون هوشمند دارای ویژگی‌های پیشرفته مراقبت از چشم است که برای کاهش فشار چشم طراحی شده است. از یک سنسور نور برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه بر اساس شرایط نور محیطی استفاده می‌کند و از یک الگوریتم کاهش نور آبی برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض مضر نور آبی استفاده می‌کند.

تلویزیون شیائومی S75 Mini LED به طیف وسیعی از گزینه‌های ارتباطی، از جمله دو پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از VRR، USB 3.0 و یک درگاه اترنت مجهز شده است. این تلویزیون همچنین دارای گواهی FreeSync Premium است و دارای تأخیر کم ۴ میلی‌ثانیه است. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به سایت شیائومی مراجعه کنید. پیش بینی شده بزودی مدل‌های جدیدی عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا