اخبار تکنولوژی

توسعه سری گوشی شیائومی ۱۵ آغاز شد

شرکت شیائومی در نظر دارد بزودی سری گوشی شیائومی ۱۵ خود را معرفی کند. به تازگی اطلاعاتی فاش شد که نشان می‌دهد دستگاه توسعه آن آغاز شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی ۱۵ استاندارد همان اندازه صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۴ را حفظ خواهد کرد. برخلاف مدل پرو، شیائومی برای مدل ساده به پنل منحنی تغییر نخواهد داد. شیائومی برای بسیاری از دستگاه‌های پرچمدار خود از جمله سری Xiaomi 13 Ultra، Redmi K60 Ultra و Redmi K70 به پنل‌های CSOT OLED متکی بوده است.

انتظار می‌رود این روند در سری ۱۵ شیائومی ادامه یابد و CSOT احتمالاً پنل OLED را برای سری‌های آینده تامین می‌کند. این افشا بیشتر به صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و فناوری نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز LTPO صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند ۱۵ تا ۲۰ درصد از عمر باتری را ذخیره کند.

افشاگر Digital Chat Station نیز جزئیاتی را در مورد شیائومی ۱۵ پرو آینده فاش کرده است. او افزود که صفحه‌نمایش با رزولوشن ۲K با حاشیه‌های نازک‌تر از شیائومی ۱۴ پرو، از ۰.۹ میلی‌متر به ۰.۶ میلی‌متر قابل توجه است. علاوه بر این، شایعه شده است که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قدرت می‌گیرد.

سری گوشی شیائومی ۱۵ اواخر ۲۰۲۴ معرفی می شود

توجه به این نکته مهم است که این افشاگری‌های اولیه هستند و باید شایعه دانست. سری ۱۴ شیائومی به تازگی در سرزمین اصلی چین عرضه شده و هنوز خبری رسمی در مورد عرضه جهانی آن وجود ندارد. علاوه بر این، شایعاتی در مورد شیائومی ۱۴ اولترا، جانشین مدل رده بالای سال گذشته، نیز منتشر شده است.

صرف نظر از اینکه محصول بعدی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند. سری شیائومی ۱۵ دارای مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه هستند که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کنند. این شرکت در تلاش بوده سری شیائومی ۱۴ را بزودی در بازار جهانی عرضه کند.

احتمال دارد بزودی اخبار بیشتری درباره شیائومی ۱۵ دریافت کنیم. همچنین شیائومی ۱۴ اولترا نیز برنامه‌ریزی شده بهار سال جاری از راه برسد. همانند نسل پیشین که در چنین زمانی از راه رسید. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. ناگفته نماند که شیائومی قصد داشته بزودی مدل‌های دیگری هم به سبد محصول خود بیافزاید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا