اخبار

تولید اپل واچ ۲ ممکن است در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ آغاز شود

آخرین خبری که درباره اپل واچ ۲ شنیدیم این بود که دستگاه فوق تا پاییز سال ۲۰۱۶ تولید نمی شود. ظاهرا شرکت اپل بندهای جدید و watchOS 2.2 را نیز تولید کرده است، همچنین در رویداد مطبوعاتی ماه مارس سخن‌هایی را برای گفتن دارد البته باید ببینیم که نسل دوم ساعت هوشمند اپل به کجا می‌رسد. اکنون با توجه به گزارش‌های اخیر ممکن است که شرکت اپل تولید انبوه اپل واچ ۲ را در سه ماهه دوم سال جاری آغاز کند.
تولید دستگاه توسط کوانتوم انجام خواهد شد که در واقع وظیفه تولید نسخه های اصلی را بر عهده دارد. باتوجه به خبری که دیجی تایمز درباره نسل دوم ساعت های هوشمند اپل منتشر کرده است احتمال شروع تولید در تاریخ اعلام شده بسیار زیاد است.
انتظار می‌رود که شرکت اپل تعداد گسترده‌ای زا ویژگی‌های جدید را به نسل دوم اپل واچ بیاورد، آنطور که پیداست این گجت پوشیدنی داریا دوربین FaceTime و وای‌فای بوده، همچنین علاوه بر این پردازنده و رم آن نیز تقویت خواهد شد.
ما این انتظار را نداریم که طراحی این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با نسخه اولیه داشته باشد و تغییرات کلی روی آن نیز انجام گردد، چراکه خاصیت اپل این است که چهار چوب اولیه طراحی خود را مانند آیپد و آیفون حفظ می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا