اخبار تکنولوژی

توییتر (X) به صورت پیشفرض دارک مود خواهد بود، اما گزینه لایت مود هم خواهد داشت

همین اواخر بود که مشخص شد، توییتر قرار است به X تغییر برند دهد. بنابراین بسیار عادی است که شاهد تغییرات گسترده نیز در این پلتفرم باشیم. یکی از تغییراتی که ایلان ماسک (Elon Musk) آن را به صورت رسمی اعلام کرد، حذف شدن حالت لایت مود یا روشن (Light Mode) و دائمی شدن حالت دارک مود یا تاریک (Dark Mode) این پلتفرم است که با استقبال کاربران رو به رو نشد. حال ماسک در جدیدترین خبر اعلام کرد که حالت لایت مود پلتفرم X همچنان در دسترس خواهد بود.

پس از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد، به زودی پلتفرم X تماما تاریک خواهد شد و دیگر حالت روشن نخواهد داشت، بسیاری از کاربران باری دیگر تهدید به خروج از این پلتفرم مجازی و عضویت در پلتفرم‌های مجازی کردند تا ماسک کوتاه بیاید و حالت لایت مود و روشن را نیز نگه دارد.

این پلتفرم به زودی فقط Dark Mode را خواهد داشت؛ این حالت از تمام جهات بهتر از حالت‌های دیگر است.

پس از این توییت ایلان ماسک، بسیاری از کاربران به حساب شخصی او حمله‌ور شدند و عقیده داشتند که خواندن متن‌ها در حالت دارک مود برای بسیاری از کاربران سخت است و بهتر است که یک گزینه برای فعال کردن حالت Light Mode نیز در دسترس قرار بگیرد. به نظر می‌رسد که این اعتراضات جواب داده و حالت لایت مود از این پلتفرم حذف نخواهد شد.

این چندمین باری است که ایلان ماسک تصمیماتی عجیب و غریب را در رابطه با این پلتفرم محبوب می‌گیرد و معلوم نیست که در آینده نیز چه اتفاقاتی در انتظار هستند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا