اخبار

جی میل بالاخره از Microsoft Exchange Accounts پشتیبانی کرد

جی میل بالاخره از Microsoft Exchange Accounts پشتیبانی کرد

 

Gmail-Microsoft-Exchange-Accounts

 
سرویس ایمیل گوگل که زمانی با نام گوگل میل شناخته می شد و اکنون با نام جی میل شناخته می شود یکی از محصولات اصلی گوگل به شمار می آید. جی میل بیشتر به دلیل فضای زیادی که در اختیار کاربرانش می گذاشت معروف شد. البته از زمان عرضه سرویس جی میل تا کنون سال ها گذشته است و می توان گفت از آن زمان تا کنون این سرویس رشد زیادی را تجربه کرده است به طوری که حتی اپلیکیشن آن نیز برای سیستم های اندرویدی و آی او اسی نیز ارائه شده است. از آنجا که اندروید خود یکی از محصولات گوگل است انتظار می رود جی میل به خوبی در آن کار کند. از زمان همه گیر شدن سیستم های اندرویدی از یک دهه پیش اپلیکیشن جی میل نیز شاهد تغییراتی بوده است. مثلا یک سال و نیم پیش به روز رسانی در آن صورت گرفت که امکان پشتیبانی از سرویس های دیگر ایمیل را در آن فراهم می آورد. در صورتی که می خواهید با دانلود برنامه اندروید جی میل تمام امکانات آن را تجربه کنید لطفا به بخش برنامه ها در سایت ایران اپس مراجعه کنید و یا یا مستقیما از این آدرس دانلود کنید.
 
رشد سرویس جی میل و اپلیکیشن آن یکی از عادات عجیب و غریب گوگل را برجسته تر می کند: توسعه اپلیکیشن های رقیب در کنار هم. جی میل همزمان با Inbox توسعه یافته که روشی جدید برای خواندن و کار کردن با ایمیل هاست. طی یک سال و نیم گذشته جی میل به روز رسانی های زیادی را دریافت کرده است. یکی از این به روز رسانی ها همانی بود که کاربران خیلی به دنبالش بودند: پشتیبانی جی میل از Microsoft Exchange Accounts.
 
البته این پشتیبانی قبلا در گوشی های نکسوس انجام شده بود و برای دارندگان نکسوس تازگی نداشت. گوگل پشتیبانی از Microsoft Exchange Accounts را با گنجاندن Exchange Services در جی میل انجام می دهد. بدین ترتیب دیگر فرقی نمی کند گوشی یا تبلت شما چه باشد. در هر حال می توانید از Microsoft Exchange Accounts استفاده کنید. البته Exchange Services را می توان به صورت یک اپلیکیشن جداگانه نیز نصب کرد و از مزایای آن استفاده کرد ولی وقتی خود گوگل آن را در جی میل گنجانده دیگر احتیاجی هم به این کار نیست.
 
البته به روز رسانی مذکور هنوز انجام نگرفته ولی قرار است تا یکی دو روز آینده ارائه شود. اگر از سرویس ایمیل دیگری در سیستم خود استفاده می کنید بعد از این به روز رسانی می توانید از طریق جی میل به سرویس ایمیلی که از آن استفاده می کنید نیز دسترسی پیدا کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا