اخبار تکنولوژی

گوشی Find N3 اوپو و کسب تاییدیه دیگر

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو جدید به نام گوشی Find N3 است که می‌تواند در ماه آگوست راهی بازار چین شود. مدل‌های قبلی آن هرگز خازج چین عرضه نشدند. اما این مدل می‌تواند با رویت شدن در وب سایت‌های صدور گواهینامه در تایلند و اندونزی راه خود را به بازارهای دیگر آشکار کند.

اکنون این تلفن هوشمند تاشو که قبلاً در وب سایت‌های گواهی مانند IMEI، MIIT و ۳C رویت شده است، در وب سایت صدور گواهی EEC مشاهده شد. یک افشاگر به نام Mukul Sharma این گوشی هوشمند را در وب سایت صدور گواهی EEC که در یک پست توییتر به اشتراک گذاشته است، مشاهده کرد.

این گوشی هوشمند در وب سایتی با شماره مدل CPH2499 فهرست شده، اگرچه نام آن در لیست ذکر نشده است. این لیست نمی‌تواند چیزی بیش از این به ارمغان بیاورد. لیست قبلی آن در گواهی ۳C نشان داد که این تلفن هوشمند با یک شارژر ۱۰۰ واتی دو پورت عرضه می‌شود، در حالی که سایر مشخصات هنوز در دست نیست. این شرکت هنوز در مورد این گوشی هوشمند تاشو اطلاعیه‌ای نداده است، اما یک تیزر به اشتراک گذاشته شده که می‌تواند مربوط به این گوشی تاشو باشد.

گوشی Find N3 اوپو در نزدیکی

اوپو یک شرکت تولید کننده تلفن همراه چینی است که در سال ۲۰۰۴ توسط وین وین و تای‌پن تینگ تأسیس شد. این شرکت در ابتدا به تولید تلفن‌های همراه با برند ویوو مشغول بود، اما در سال ۲۰۱۴ برند خود را به اوپو تغییر داد. اوپو یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن همراه در چین است و در سال‌های اخیر به سرعت در بازارهای جهانی رشد کرده است. این شرکت در حال حاضر در بیش از ۴۰ کشور جهان فعالیت می‌کند و یکی از پنج تولید کننده برتر تلفن همراه در جهان است.

اوپو به تولید تلفن‌های همراه با طراحی زیبا و کیفیت بالا معروف است. این شرکت همچنین به نوآوری در زمینه فناوری‌های تلفن همراه معروف است و برخی از اولین تلفن‌های همراه با صفحه نمایش‌های OLED، شارژ سریع و دوربین‌های با کیفیت بالا را معرفی کرده است.

اوپو یکی از موفق‌ترین شرکت‌های چینی در بازار جهانی است و در حال حاضر یکی از پنج تولید کننده برتر تلفن همراه در جهان است. این شرکت به تولید تلفن‌های همراه با طراحی زیبا و کیفیت بالا معروف است و همچنین به نوآوری در زمینه فناوری‌های تلفن همراه معروف است. اوپو در کشورهای مختلفی در سراسر جهان فعال بوده و همچنین در حال گسترش فعالیت خود در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا است. این شرکت در سال ۲۰۱۶ گوشی‌های خود را به بازار ایالات متحده معرفی کرد و در سال ۲۰۱۷ اولین فروشگاه خود را در این کشور افتتاح کرد. اوپو همچنین در حال مذاکره برای ورود به بازار اروپا است و در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی‌های خود را به بازار این قاره معرفی کرد.

اوپو یک شرکت با رشد سریع است و انتظار می‌رود در سال‌های آینده بازارهای خود را گسترش دهد. این شرکت به تولید تلفن‌های همراه با طراحی زیبا و کیفیت بالا معروف است و همچنین به نوآوری در زمینه فناوری‌های تلفن همراه معروف است. این عوامل باعث شده است که اوپو به یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن همراه در جهان تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا