آموزش و ترفندشبکه‌های اجتماعی

آموزش برطرف کردن مشکل بسته شدن صفحه اینستاگرام

بسیاری از کاربران در روزهای اخیر با مشکلاتی در صفحه اینستاگرام خود روبرو شده اند که علت آن را نمی داند و یا روشی برای حل آن پیدا نکرده اند. ما در این آموزش قصد داریم تا توضیحات در خصوص علت و روش حل مشکل بسته شدن صفحه اینستاگرام به شما کاربران موبایلستان ارائه کنیم. پس با موبایلستان همراه باشید.

 

اگر شما از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید، قطعا با روش های بالابردن فالوور و یا گرفتن لایک و کامنت به صورت جعلی آشنایی دارید و یا حداقل یک بار این روش ها را تجربه کرده اید. علت های مختلفی برای استفاده از این روش های تقلب وجود دارد که بسته به نیاز شخص متفاوت است :

  • بالا بردن فالوور برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار
  • گرفتن لایک تقلبی برای جلب توجه و یا برنده شدن در مسابقاتی که ملاک آن لایک بیشتر است
  • دریافت کامنت های تقلبی برای مهم نشان دادن یک یا چند پست و جلب توجه
  • گذاشتن کلاس بین دوستان و آشنایان
  • کسب در آمد از تبلیغات
  • و…

اما بسیاری از دوستان از قوانین اینستاگرام اطلاعی ندارند و هزینه های زیادی برای بدست آوردن فالوو تقلبی انجام می دهند و در نهایت با بسته شدن صفحه خود روبرو می شوند.

لازم است همینجا به این نکته اشاره کنم، اینستاگرام شاید تا ۶ ماه قبل سخت گیری زیادی برای کسانی که از این روشها استفاده می کردند نداشت، اما طی یک الی دو ماه گذشته قوانین خود را ریز به ریز بررسی میکند و با هرگونه تخلف و نقض قوانین برخورد قاطعی انجام می دهد.

حتما می پرسید نحوه برخورد اینستاگرام با اینگونه کاربران چگونه است؟!

  • خارج شدن مکرر از صفحه و الزام به ورود کد امنیتی در هربار ورود به برنامه
  • بسته شدن صفحه شما بدون اخطار و تا زمانی که دوباره لاگین نکنید صفحه شما غیرفعال می ماند
  • بسته شدن صفحه شما بدون اخطار و حتی اجازه ورود مجدد به شما را نمی دهد
  • بسته شدن صفحه برای چند ساعت و باز شدن مجدد آن به صورت خودکار
  • و در نهایت شدیدترین مجازات، حذف کامل صفحه شما بدون اخطار و غیرقابل بازگشت

اگر این مطلب را می خوانید، قطعا با یکی از این این مجازات ها روبرو شده اید. این مجازات ها ارتباطی با اینکه صفحه شما شخصی باشد یا Business، یا اینکه خصوصی باشد یا عمومی ندارد. تنها علت این اتفاقات استفاده از روش های جذب فالوور، لایک و کامنت به صورت جعلی وسط ربات ها، اپلیکیشن ها و یا سایت های مربوطه می باشد.

لایک اینستاگرام

بسته شدن صفحه اینستاگرام

 

آیا روشی برای حل مشکل بسته شدن صفحه اینستاگرام وجود دارد؟

توضیحاتی که در این قسمت ذکر شده، الزاما برای همه کاربران قابل استفاده نخواهد بود. حتی ممکن است تمام اقدامات را انجام دهید اما اینستاگرام از مجازات شما دست برندارد و صفحه شما به طور کامل حذف شود. اما تا زمان نوشتن این مطلب، بسیاری از دوستان که به صورت تلگرام، دایرکت اینستاگرام، ایمیل و دیگر روشها در ارتباط بوده ایم، مشکلشان برطرف شده است. لذا نا امید نباشید و اقدامات زیر را به ترتیب اولویت انجام دهید و نتیجه آن را بررسی کنید، اگر جواب نگرفتید، روش بعدی را امتحان کنید و تا انتها پیش بروید.

روش های برگرداندن صفحه بسته شده

همانطور که توضیح داده شد، به ترتیب اولویت اقداماتی که نوشته شده را انجام دهید و بررسی کنید که آیا مشکل شما حل شده است یا خیر. درصورتی که مشکل همچنان وجود داشت، روش دوم را انجام دهید و درصورت نتیجه نگرفتن، این کار را برای روش های بعدی نیز انجام دهید:

اگر برای ورود هر بار باید Security Code را وارد کنید :

در قسمت پروفایل خود، علاوه بر تلفن، یک ایمیل معتبر نیز تنظیم کنید و بعد از تنظیم آن، حتما آن را Verify کنید. برای Verify کردن ایمیل کافیست بعد از تنظیم ایمیل در پروفایل، به ایمیل خودتان مراجعه کنید و روی لینکی که اینستاگرام برای شما ارسال کرده کلیک کنید تا ایمیل شما در اینستاگرام تائید شود.

حالا که هم ایمیل و هم شماره موبایل شما در پروفایل تنظیم شده است، به منوی تنظیمات (Setting) در برنامه اینستاگرام بروید، سپس وارد قسمت Two factor athentication شوید و گزینه هایی که در این قسمت فعال است را خاموش یا غیرفعال کنید.

اگر مرتبا از صفحه اینستاگرام شما بسته می شود :

برخی مواقع ممکن است استفاده از نسخه غیراستاندارد و یا غیررسمی باعث اینگونه اختلالات شود. لذا درصورتی که نرم افزاری به جز نرم افزار اصلی اینستاگرام دارید، حتما آن را حذف نمایید. برخی کاربران برای اینکه بتوانند تصاویر و یا کلیپ ها را ذخیره کنند، از این نرم افزارهای غیررسمی استفاده می کنند.

اگر از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده نمیکنید، در اولین فرصت به “گوگل پلی” یا “اپ استور” مراجعه کنید و اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

اگر صفحه شما به طور کامل از دسترس خارج شده :

اگر دوستان شما صفحه شما را پیدا نمیکنند و یا برای ورود با عبارت “User not found” روبرو می شوید، صفحه شما احتمالا توسط اینستاگرام به طور کامل حذف شده و یا موقت غیرفعال شده است. درصورتی که اکانت شما به طور کامل حذف شده باشد، دیگر به هیچ عنوان امکان بازشدن آن وجود نخواهد داشت و شما می توانید با همان نام کاربری مجددا ثبت نام کنید و فعالیت خود را از صفر شروع کنید.

اما اگر صفحه شما غیرفعال یا (Deactivate) شده باشد، دو حالت وجود دارد :

  1. صفحه شما به صورت خودکار بعد از چند ساعت (نامشخص) مجدد فعال می شود
  2. صفحه شما تنها با نامه نگاری و انجام اقداماتی، اینستاگرام مجدد فعال خواهد شد.

برای مورد اول بهتر است چند ساعت صبر کنید و بعد مجدد برای ورود اقدام کنید، و امیدواریم صفحه شما فعال شده باشد.

اما برای مورد دوم سایت موبایلستان نامه نگاری و اقدامات لازم را برای شما انجام خواهد داد. کافیست صفحه موبایلستان در اینستاگرام را فالو کنید و سپس در دایرکت موضوع خود را مطرح نمایید. آی دی صفحه موبایلستان در اینستاگرام mobilestannet@ می باشد.

اگر صفحه شما به طور کامل حذف شده بود:

متاسفانه باید بگوییم هیچ راه برگشتی برای این حالت وجود ندارد و با صفحه خود باید خداحافظی کنید. اما می توانید با همان نام کاربری مجددا یک صفحه جدید بسازید و فعالیت خود را از نو شروع کنید.

بسته شدن صفحه اینستاگرام

روش حل ریشه ای مشکل بسته شدن صفحه اینستاگرام

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم، تنها راه حل مشکل شما در انجام کارهای زیر است :

  • عدم استفاده از ربات ها، اپلیکیشن ها و یا سایت های جذب فالوور، لایک و کامنت جعلی (Fake)
  • عدم استفاده از نرم افزارهای غیر رسمی اینستاگرام و یا دانلود نرم افزار اصلی از مارکتها و یا سایت های نامعتبر
  • حذف تمامی کامنتهایی که توسط ربات ها در پست های صفحه شما گذاشته شده
  • حذف فالوور های تقلبی (در صفحه های خصوصی/Private توسط گزینه یا در صفحه فالوورها | بلاک کردن فالوورهای تقلبی در صفحه های عمومی/Public یا Business)

نکته : برای حذف فالوورها یا کامنت ها، به هیچ عنوان به صورت مستمر و پشت سر هم اقدام نکنید بعد از حذف تعدادی مشخص، مدت زمانی (یک یا دو ساعت) اقدامی انجام ندهید.

شما کاربران همواره می توانید برای گرفتن راهنمایی و یا حل مشکلات خود، با موبایلستان از طریق صفحه اینستاگرام، تلگرام و ایمیل با ما در ارتباط باشید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا