اخبار

خبری از شارژ ویژه سریع برای گلکسی اس ۹ نیست

خبری از شارژ ویژه سریع برای گلکسی اس ۹ نیست

اخبار جدیدی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس شرکت سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن همراه قرار نیست تا به فناوری شارژ سریع ویژه مجهز باشد.
بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از تلفن همراه جدید شرکت سامسونگ هستند و به همین دلیل نیز بازار شایعات درباره این محصول نیز بسیار داغ است. در این میان بسیاری از افراد انتظار دارند که فناوری‌های ویژه و منحصر به فرد بر روی این تلفن همراه هوشمند عرضه گردد ولی به نظر می‌رسد که باید سطح انتظارات را در حدی معقول نگاه داشت و سامسونگ قرار نیست تا در یک نسل به  میزان چند نسل پیشرفت را به‌صورت یکجا در گلکسی اس ۹ عرضه کند.
یکی از مواردی که به‌شدت بازار شایعات پیرامون گلکسی اس ۹ را داغ کرده بود، شارژ سریع باتری بود. بر اساس شایعات پیشین قرار بود تا شارژ سریع گلکسی اس ۹ به صورتی باشد که به‌مراتب بهتر از گلکسی اس ۸ عمل کند ولی اطلاعات جدید خبر از آن دارند که این تلفن همراه به یک سیستم شارژ سریع مشابه با نسل قبلی خود مجهز خواهد بود.
این تلفن‌های همراه قرار است تا از سیستم شارژ سریع ۱۵ واتی استفاده کنند که عملکردی مشابه با عملکرد ارائه شده در نسل پیشین بوده است. با این شرایط باید به انتظار نشست و دید که این تلفن همراه با چه باتری‌ای به بازار عرضه خواهد شد و آیا باتری آن نیز بدون پیشرفت چشمگیر خواهد بود یا این‌که این بار سامسونگ می‌خواهد از یک باتری بسیار نیرومند بر روی محصول خود استفاده کند.
در هر حال هنوز میزان صحت اخبار منتشر شده نیز مورد سوال است و برای دریافت اطلاعات دقیق تنها باید تا زمان معرفی رسمی این محصور توسط شرکت سازنده به انتظار نشست و تا آن زمان می‌توان انتظار هر گونه شایعه‌ای درباره گلکسی اس ۹ را داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا