اخبار

دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای مشتری مداری توسط اپراتورهای ایران

اپراتورها از جمله شرکت هایی هستند که همواره توجه و نگاه ویژه‌ای به کاربران و مشتریان خود دارند٬ در حقیقت اپراتورهای ایران نمونه‌ی بارز شرکت های مشتری مدار هستند. این شرکت ها با دیدی گسترده و با نگاهی آینده‌نگر و با تعهد بر بازاریابی رابطه‌ای، وفاداری خود به مشتری و اصل مشتری مداری را براساس اصول نوآوری سرلوحه خود قرار داده اند. با موبایلستان همراه باشید تا با هم نگاهی کوتاه بر سیر خدمات رسانی و مشتری مداری این اپراتورها داشته باشیم.
۶ سال از دریافت گواهینامه‌ی بین‌المللی استانداردهای مشتری مداری ایزو ۱۰۰۰۲ توسط همراه اول می‌گذرد و این شرکت فارغ از نمایش این موفقیت‌ها٬ همچنان متواضعانه در حال خدمت رسانی به تمام آحاد مردم است. اما از این گواهی‌نامه‌های بین‌المللی چه می‌دانید؟  استانداردهای مشتری مداری
استانداردهای مشتری مداری
ایزو ۱۰۰۰۲ ورژن ۲۰۰۴ آخرین نسخه منتشر شده توسط سازمان جهانی ایزو در خصوص سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. این استاندارد در واقع سیستم مدیریتی و رضایت مشتریان و همچنین جذب مشتریان جدید و نحوه و کیفیت ارائه خدمات و محصولات به کاربران و مشتریان است. هدف ایزو ۱۰۰۰۲ ایجاد هماهنگی در قوانین مربوط به ارتباط با مشتری و یکپارچه سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. همراه اول در سال ۹۱ موفق به دریافت گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شده است. اما این تنها گواهی‌نامه‌ای نیست که در سطح بین المللی توسط این اپراتور دریافت شده است.
در سال ۹۵ شرکت ارتباطات سیار ایران٬ موفق به دریافت دو گواهی‌نامه‌ی بین المللی دیگر گردید. ایزو ۱۰۰۰۳ و ایزو ۱۰۰۰۴ دو گواهی‌نامه‌ای بودند که اپراتور همراه اول با ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان آن‌ها را دریافت کرد تا باری دیگر نام خود را به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری ثبت کند. ایزو ۱۰۰۰۳ و ایزو ۱۰۰۰۴ راهنمای استقرار فرآیندهای پایش و اندازه گیری رضایتمندی مشتری از سری استاندارد ایزو ۱۰۰۰۰ هستند. آخرین ویرایش ایزو ۱۰۰۰۴ در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است گفتنی است در استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ بر مشتریان خارجی سازمان تاکید شده است. نتیجه‌ی ملموس این ایزو ها را با نگاهی بر جایگاه اپراتور همراه اول در بین شرکت‌های برتر ایرانی و اپراتورهای جهان می‌توان دید.
استانداردهای مشتری مداری
شرکت همراه اول که به جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات مربوط به ارتباطات مجهز شده است با عملکرد بسیار خوب و مقتدرانه خود توانسته جایگاه بالایی را در ایران٬ خاورمیانه٬ آسیای جنوبی و حتی در سطح جهانی کسب کند.
اپراتور ایرانسل نیز اخیرا موفق به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی مشتری‌مداری ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ شده است. ایرانسل همچنین در اردیبهشت ماه ۹۷ گواهی‌نامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه داده‌های نوین، دریافت کرده است. دریافت این گواهینامه های بین المللی توسط اپراتورهای ایران در واقع کسب موفقیتی برای تمام کاربران این اپراتورها است.ستانداردهای مشتری مداری


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا