اخبار تکنولوژی

دستبند Smart Band 8 Pro شیائومی در بازارهای بیشتر عرضه شد

شیائومی خود را آماده می‌کند تا از جدیدترین گوشی هوشمند سری ۱۴ خود در کنگره جهانی موبایل (MWC) اواخر این ماه رونمایی کند. در کنار گوشی‌های جدید، این شرکت دستبند Smart Band 8 Pro را نیز معرفی خواهد کرد که در ماه آگوست سال گذشته در چین عرضه شد. با این حال، قبل از معرفی رسمی، ردیاب تناسب اندام در حال حاضر برای خرید در اروپا در دسترس است.

شما می‌توانید آن را از طریق یک فروشگاه تجارت الکترونیک شخص ثالث در اسلواکی به نام maldo خریداری کنید که قیمت آن ۸۹ یورو است. اکنون می‌توانید سفارش دهید، گفته می‌شود تحویل ظرف ۳-۵ روز خواهد بود. این لیست همچنین ۲۴ ماه گارانتی را مشخص می‌کند.

علاوه بر این، توضیحات محصول به وضوح نشان می‌دهد که این یک نوع جهانی “در نظر گرفته شده برای بازارهای اروپایی” است. هر چند که مشخصات آن مشابه مدل چینی است. شیائومی اسمارت بند ۸ پرو اگرچه یک ردیاب تناسب اندام بوده، اما از طراحی شیک شبیه به ساعت هوشمند برخوردار است.

صفحه نمایش امولد ۱.۷۴ اینچی مربعی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت وجود دارد. علاوه بر این، تا عمق ۵ متر در برابر آب مقاوم است. از نظر قابلیت‌های تناسب اندام، Band 8 Pro تمام ویژگی‌های ردیابی اولیه مانند نظارت بر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیابی خواب، نظارت بر چرخه قاعدگی و ردیابی سطح استرس را ارائه می‌دهد.

شما همچنین بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی و یک حسگر حسی جسمی برای داده‌های مربوط به بوکس را دارید. علاوه بر این، دستگاه دارای یک تراشه GNSS داخلی بوده که از چندین سیستم ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند که باید به ردیابی دقیق مسیر کمک کند. همچنین دارای دستیار صوتی داخلی است و می‌تواند به عنوان یک کنترل سنتر برای سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی عمل کند.

دستبند Smart Band 8 Pro از راه رسید

فراتر از ردیابی تناسب اندام، Band 8 Pro شامل ویژگی‌های اساسی مانند دوربین و کنترل موسیقی، چراغ قوه، بروزرسانی آب و هوا و اعلان‌ها است. باتری ۲۹۷ میلی‌آمپرساعتی داشته که شیائومی ادعا می‌کند با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۴ روز عمر باتری داشته باشد.

شیائومی به دلیل قیمت‌گذاری مقرون به صرفه و ویژگی‌های نوآورانه‌اش شناخته شده است. این شرکت اغلب به عنوان «اپل شرق» نامیده می‌شود. شیائومی به دلیل استراتژی بازاریابی آنلاین قوی خود و جامعه طرفداران وفادار خود شناخته شده است. شیائومی یک شرکت در حال رشد سریع است که به سرعت در حال گسترش به بازارهای جدید است. این شرکت در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت دارد و هدف آن تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی جهان است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا