اخبار

تبلیغات گسترده شیائومی برای دستیار هوشمند Mi Mix 2S

تبلیغات گسترده شیائومی برای دستیار هوشمند Mi Mix 2S

در انتهای سال گذشته میلادی کمپانی شیائومی تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار Mi Mix 2S خود را رونمایی کرد. این تلفن همراه که در گروه رده بالاها تقسیم‌بندی می‌شود از پلتفرم اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند و دوربین آن نیز دوقلوی ۱۲ مگاپیکسلی است که البته یکی از لنزهای این دوربین از نوع لنز زاویه باز بوده و دیگری نیز از نوع تلفوتو است. تلفن همراه هوشمند Mi Mix 2S همچنین با ۸ گیگابایت رم و نیز ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود.
پرچم‌دار Mi Mix 2S همچنین از دستیار مجازی جدید شیائومی به نام Xiao Ai استفاده می‌کند. این تولید کننده به‌تازگی ویدیو تبلیغاتی جدیدی را برای این تلفن همراه هوشمند ساخته است که Xiao Ai را در حال کار کردن نشان می‌دهد. البته مخاطبان برای درک این ویدیو به دانستن زبان چینی نیازی ندارند زیرا زیرنویس انگلیسی آن بر روی ویدیو موجود است. همچنین یکی از چیزهایی که در این ویدیو مشاهده می‌شود، شباهت بسیار زیاد دستیار دیجیتال شیائومی با نمونه‌های رقیب خود از کمپانی‌های نظیر گوگل است. به‌خصوص این‌که هر دوی این دستیارهای هوشمند از نواری چندرنگ برای نرم‌افزار خود استفاده می‌کنند.


مطالب مرتبط:


دستیار هوشمند Xiao Ai به‌راحتی به استریم موسیقی می‌پردازد و وظایفی از قبیل ترجمه منوها، تنظیم آلارم و تایمر را انجام می‌دهد و به‌راحتی گزارش‌های ترافیکی را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین ارسال پیام‌های متنی، باز کردن نرم‌افزارها، فعال‌سازی دوربین و… نیز ازجمله فعالیت‌های قابل انجام توسط این دستیار هوشمند است. به‌علاوه می‌توانید برای مشاهده این ویدیو و قابلیت‌های این دستیار هوشمند به سایت رسمی شیائومی مراجعه کنید.
البته درباره خود تلفن همراه هوشمند Mi Mix 2S لازم به ذکر است که این دستگاه در ایالات‌متحده عرضه نخواهد شد و شیائومی قصد دارد تا بازار ایالات‌متحده را در انتهای سال جاری یا ابتدای سال آینده میلادی مورد هدف قرار بدهد. با این وجود هر دستگاهی که ازاین‌پس از کمپانی شیائومی تولید شود قطعا از دستیار هوشمند Xiao Ai برخوردار خواهد بود. با این حال این دستیار فعلا و برای مدت نه‌چندان کوتاهی تنها به زبان چینی کار خواهد کرد و منحصرا برای تلفن همراه هوشمند Mi Mix 2S در دسترس خواهد بود.
 


مطالعه بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا