اخبار تکنولوژی

دعوتنامه رویداد گلکسی Unpacked جولای ۲۰۲۳

به تماشای پدیده‌ جدید بپیوندید

یک پدیده جدید در راه است. از شما دعوت می‌کنیم به ما در سفری برای کشف یک گلکسی کاملا جدید ملحق شوید. در این مسیر قصد داریم، آخرین فناوری‌هایی که با هدف گشودن فرصت‌های جدید و تغییر زندگی طراحی شده‌اند، به نمایش گذاریم. سفری که باعث می‌شود تا بخواهید به تماشای سطحی جدید از نوآوری بپیوندید.

سامسونگ الکترونیکس در روز ۲۶ جولای (چهارشنبه چهارم مرداد ماه) برای نخستین بار در شهر سئول کره‌جنوبی مراسم Unpacked خود را برگزار می‌کند. جایی که فرهنگ سنتی و رویکردهای خلاقانه تلاقی پیدا کرده تا الهام‌بخش نوآوری‌هایی باشد که روند بازی را تغییر می‌دهند.

این رویداد روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران، از وبسایت رسمی سامسونگ (Samsung.com)، Samsung Newsroom و کانال سامسونگ در یوتیوب به صورت زنده پخش می‌شود.

مانند همیشه می‌توانید جدیدترین اخبار و به‌روزرسانی‌های مربوط به محصولات را از Samsung Newsroom پیگیری کنید.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا