اخبار تکنولوژی

دمنوش ساز شیائومی Mijia Health Pot S1 معرفی شد

شیائومی، برند محبوب لوازم الکترونیکی چینی، کمپین سرمایه گذاری جمعی را برای جدیدترین گجت آشپزخانه خود یعنی دمنوش ساز شیائومی Mijia Health Pot S1 راه‌‌اندازی کرده است. S1 با قیمت اولیه ۱۲۹ یوان (۱۸ دلار)، نوید تطبیق‌پذیری و راحتی را برای افراد آگاه به سلامت و علاقه‌مندان به چای می‌دهد.

شیائومی Mijia Health Pot S1 دارای ساختاری مستحکم با صفحه گرمایش فولاد ضد زنگ ۳۱۶ لیتری و بدنه قابلمه شیشه‌ای با بوروسیلیکات بالا است. این ترکیب آن را برای کارهای مختلف پخت و پز، از جوشاندن آب و آب پز کردن سوپ‌ها گرفته تا دم کردن چای و تهیه معجون‌های لطیف گیاهی مناسب می‌کند.

ظرفیت ۱.۵ لیتری دستگاه نیازهای فردی یا خانگی کوچک را برآورده می‌کند، در حالی که عنصر گرمایش ۱۰۰۰ وات پخت کارآمد را تضمین می‌کند. فراتر از گرمایش اولیه، ویژگی برجسته S1 کنترل دقیق دمای آن است. محدوده دمای ۴۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد را ارائه می‌دهد که با افزایش ۵ درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا دمای دم‌آوری عالی را برای انواع مختلف چای به دست آورند یا دمای پخت خاصی را برای غذاهای مختلف حفظ کنند.

شیائومی Mijia Health Pot S1 برای سلامتی

علاوه بر این، دستگاه به لطف فناوری عایق حرارتی خود را تا ۱۲ ساعت حفظ می‌کند و غذا یا نوشیدنی شما را گرم نگه می‌دارد و برای مدت طولانی پس از پخت آماده می‌شود. برای راحتی بیشتر، S1 مجهز به عملکرد رزرو هوشمند ۱۸ ساعته است. این به شما امکان می‌دهد از قبل برای آشپزی برنامه‌ریزی کنید و از یک غذای گرم و تازه در هنگام بازگشت از محل کار یا یک روز طولانی بیرون از خانه اطمینان حاصل کنید.

از جمله ویژگی‌های ایمنی می توان به کنترل دما مخفی اشاره کرد که در صورت گرم شدن بیش از حد، دیگ را به طور خودکار خاموش می‌کند و در حین استفاده از دستگاه آرامش خاطر را فراهم می‌کند. همانطور که قبلا ذکر شد، Mijia Health Pot S1 با هدف ارائه یک گزینه پخت و پز همه کاره و کاربردی برای افراد یا خانواده های کوچک است.

شیائومی همیشه محصولات هوشمند متنوعی برای معرفی داشته که می‌تواند آن را به ابزاری کاربردی تبدیل سازد. برند مورد اشاره در تلاش بوده سبد محصول خود را با گزینه‌های مختلف همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا