اخبار

دوربین آنر ۱۰ به قابلیت مبتکرانه تشخیص صحنه چندگانه مجهز می شود

دوربین آنر ۱۰ طبق گزارشات جدید به قابلیت مبتکرانه تشخیص صحنه چندگانه مجهز خواهد شد. این مساله با پیشرفت های موجود در دوربین گوشی های جدید هواوی مثل هواوی پی ۲۰ پرو همخوانی دارد.

البته با این اوصاف انتظار داریم که هواوی به دنبال تکمیل نسل گذشته آنر ویوو ۱۰ باشد، بنابراین حصول جدید آنر ۱۰ قابلیت های ویژه ای را به همراه خواهد داشت. محصولی که درست همانند گوشی پرچمدار هواوی پی ۲۰ به تراشه کایرین ۹۷۰ و دوربین دوگانه ۱۲ + ۲۰ مگاپیکسلی مجهز است و هواوی در صدد آن است تا ۳۰ فروردین ماه رسما از آن پرده برداری کند.
حال با توجه به تصویرهای بدست آمده در گوشی آنر ۱۰، به نظر می رسد که این گوشی به قابلیت مبتکرانه تشخیص صحنه چندگانه یا به معنایی واضح تر قابلیت تشخیص صحنه های مختلف مثل کوه، ساحل، دریا و غیره مجهز شود. الگوریتم جدید، ظاهرا این قابلیت را حتی بیشتر از گذشته گسترش می‌دهد و به دوربین اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان بیش از یک ویژگی درون تصویر را تشخیص دهد، موقعیت دقیق آن را تعیین کرده و در صورت نیاز مواردی را بر روی آن اعمال کند.

مطالب مرتبط:

تصاویری که به تازگی مشخص شده از گوشی آنر ۱۰ گرفته شده این سیستم را به وضوح نشان می دهد. به نظر می‌رسد این فناوری از چیزی شبیه به الگوریتم‌های +DeepLab گوگل استفاده می‌کند، اما راه حل شرکت آنر برخلاف گوگل، به صورت آفلاین و توسط خود دیوایس انجام می‌گیرد.
دوربین آنر ۱۰
دوربین آنر ۱۰
دوربین آنر ۱۰
در هر صورت اگر این تصاویر واقعی باشند، باید انتظارات زیادی را از دوربین آنر ۱۰ داشته باشیم به علاوه، با در نظر داشتن این قضیه که گوشی جدید آنر از تراشه کایرین ۹۷۰ و واحد پردازش عصبی استفاده می‌کند، آیا ما می‌توانیم چنین الگوریتم‌هایی را در دیگر گوشی های پرچمدار استفاده کننده از این چیپ نظیر هواوی پی ۲۰ یا هواوی میت ۱۰ ببینیم یا خیر.
گوشی جدید آنر ۱۰ به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی با نام FullView تجهیز خواهد شد. این گوشی از یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز بهره می‌برد.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا